Synttärilahja kummitytölle, 7-v?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sompio

Aktiivinen jäsen
14.07.2008
5 836
0
36
Niin, lahjavinkkiä?

Muuton takia jäätiin valitettavasti etäiseksi kummitytön kanssa. Enkä oikein ole varma millä tykkää leikkiä.

Täyttää 7-v.

Olisko ne friends.-legot kivoja sen ikäiselle? Vai liian lapsellisia?

Se joku monster-nukke varmaan olisi suosittu, mutta epäilen, että joululahjaksi sellaisen jo varmaan on saanut.

Mitä vinkkiä olisi? Lahjan arvo n. 20 €.

Meidän 7-vuotias tykkää noista zhuzhu pets(tai miten nyt kirjotetaankaan) hamstereista ja koirista yms.

Ikinä ei voi lahja mennä pieleen jos ostaa tosiaan paperia sekä värityskyniä, niitä varmasti käyttää lähes jokainen lapsi :)

Meidän 7-vuotias tykkää noista zhuzhu pets(tai miten nyt kirjotetaankaan) hamstereista ja koirista yms.

Ikinä ei voi lahja mennä pieleen jos ostaa tosiaan paperia sekä värityskyniä, niitä varmasti käyttää lähes jokainen lapsi :)

Noita zhuzhu petsejä niillä ainakin on jo. Tai en oo varma mimmosia ratoja yms. mutta on siis jo olemassa. Ainakin hamstereita. Niistä muista en tiiä ja siksi vaikea ostaa.

Legopakettia ajattelin siksikin, kun oma tyttö 3,5-v on niistä innostunut ja jos sattuisinkin viemään sellaisen friends-paketin mikä vaikka olis jo niin mä voisin ottaa se itselle ja hankkia uuden toiveen mukaan kummitytölle. Tai en mä tiedä onko se noloa, mutta ainakaan ei menis hukkaan :)

Noita zhuzhu petsejä niillä ainakin on jo. Tai en oo varma mimmosia ratoja yms. mutta on siis jo olemassa. Ainakin hamstereita. Niistä muista en tiiä ja siksi vaikea ostaa.

Legopakettia ajattelin siksikin, kun oma tyttö 3,5-v on niistä innostunut ja jos sattuisinkin viemään sellaisen friends-paketin mikä vaikka olis jo niin mä voisin ottaa se itselle ja hankkia uuden toiveen mukaan kummitytölle. Tai en mä tiedä onko se noloa, mutta ainakaan ei menis hukkaan :)

Legopaketti on hyvä idea, mutta en sit tiedä siitä että ottaisit sen itsellesi jos lapsi ei haluakaan.

Sä et sitten voi esim textarilla kysyä kummityttösi vanhemmilta että mikäs olis mieluinen lahja? Näin ainakin ei ostaisi väärää lahjaa niinsanotusti :)

Legopaketti on hyvä idea, mutta en sit tiedä siitä että ottaisit sen itsellesi jos lapsi ei haluakaan.

Sä et sitten voi esim textarilla kysyä kummityttösi vanhemmilta että mikäs olis mieluinen lahja? Näin ainakin ei ostaisi väärää lahjaa niinsanotusti :)

Voisin, mutta pelkään, että lahjatoive on liian kallis :) Tai voin tietty laittaa siihen ton max.määrän mitä olen valmis maksamaan, mutta tuntuu jotenkin nololta sekin :) Ja siis voishan se lego jäädä sinne, jos tykkäisi toisesta samanlaisesta. Mutta ajattelin siis jos tulee paha mieli että mulla on jo tämä niin sitten voisin sen ottaa itselle tai antaa tytön äidille rahat että hakekaa mieleinen.

Yhteistyössä