Synttärilahja!!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Innis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Innis

Vieras
Kääks, pikkusisko täyttää huomenna 17 v. :) MITÄ LAHJAKSI? Ei ole nirso tyyppi eli tykkää kyllä kaikenlaisesta, mutta olisi kiva keksiä joku mukava lahja hänelle.

Lahjavinkkejä siis kaipailisin:)

Joku lahjakortti johki vaateliikkeeseen... Mun on ainaki tosi hankala keksiä lahjaa noin "vanhalle" niin annan mieluummin rahana tai sit just lahjakortin millä voi ostaa ja hankkia esim. vaatteita just sellasia ku haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Joku lahjakortti johki vaateliikkeeseen... Mun on ainaki tosi hankala keksiä lahjaa noin "vanhalle" niin annan mieluummin rahana tai sit just lahjakortin millä voi ostaa ja hankkia esim. vaatteita just sellasia ku haluaa.

Peesaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:

Peesaan!

Samoin!
Tai jos ei ole materiasta pulaa niin lahjakortti johonkin "hoitoon". Tuon ikänen vois tykätä vaikka kosmetologikäynnistä (meikkaus tms)

Joops, tuo lahjakortti voisi olla kyllä hyvä idea (sitä olen itsekin jo miettinyt). Olisi varmasti ainakin mieluinen lahja:) Sen siis laitan mietintämyssyyn! Olisikos muita vinkkauksia vielä?

Yhteistyössä