Synttärionginta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heiheidi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä Tiimarissa oli tietyt jutut alessa -90 pros... niistä vois löytyä kivaa. Superpalloa ja pilliä ja torvea esim.. tosin voi olla onginnan jälkeen aikamoinen elämä ja meteli jos tommosia laittaa... :D ja paperikarkkeja vaikka muutama. :)

[QUOTE="Sally";29332446]Täällä Tiimarissa oli tietyt jutut alessa -90 pros... niistä vois löytyä kivaa. Superpalloa ja pilliä ja torvea esim.. tosin voi olla onginnan jälkeen aikamoinen elämä ja meteli jos tommosia laittaa... :D ja paperikarkkeja vaikka muutama. :)[/QUOTE]

Lisää tyhjänpäivästä krääsä paskaa ja maailma pelastuu.

[QUOTE="Sally";29332446]Täällä Tiimarissa oli tietyt jutut alessa -90 pros... niistä vois löytyä kivaa. Superpalloa ja pilliä ja torvea esim.. tosin voi olla onginnan jälkeen aikamoinen elämä ja meteli jos tommosia laittaa... :D ja paperikarkkeja vaikka muutama. :)[/QUOTE]

Yksi lapsista ei saa syödä karkkia, joten en uskalla laittaa pussiin ettei tule jälkeenpäin sanomista... Meiän tiimasrista alkaa olla kaikki vähänkin järkevät jutut loppu, mut täytynee käydä vielä penkomassa.

Oon miettiny jotain pikkujoulukoristetta, mut yleensä pienimmätkin jutut maksaa viidestä eurosta ylöspäin kappale. Joku pieni tonttu ois ollu sulonen. Tai joku askartelujuttu, että jokanen sais tehdä kotiin viemisiksi. Mut miten tälläsen vois totetuttaa? Oisko riittävän helppoja ideoita? :)

Osta vihreää kartonkia ja leikkaa siitä joulukuuset, jotka voit sitten itse tai lapsesi kanssa koristella kimalleliimalla ym. siihen voi laittaa neulalla reiän ja narun niin saa ripustaa kuuseenkin. Nämä voi tietty askarrella myös synttäreillä jos sopii ohjelmaan.

Osta vihreää kartonkia ja leikkaa siitä joulukuuset, jotka voit sitten itse tai lapsesi kanssa koristella kimalleliimalla ym. siihen voi laittaa neulalla reiän ja narun niin saa ripustaa kuuseenkin. Nämä voi tietty askarrella myös synttäreillä jos sopii ohjelmaan.

Tää vois olla hyvä! Saa samalla ohjelmaa ja lapset (toivottavasti) pysymään hetken paikoillaan :D Ekaa kertaa järjestän kaverisynttäreitä ja huh hirvittää! :D

[QUOTE="Heiheidi";29332543]Onko tylsä, jos laittaa ipelkästään tsetehdyn koristellun piparin ja piparimuotin?[/QUOTE]

Hyvä ajatus mutta laita muutama pipari lisää. :)

Yhteistyössä