Synttäritarjoilua?!

26.12.2007
933
0
16
Ja nyt siis mietin omia synttäri tarjoilujani :) Tänään olisi semmoset pienet illan istujaiset ja pienten tarjoilujen suhteen en ole päässy patonkia ja sipsejä pidemmälle...eli mitähän nuiden patonkien kanssa vielä keksis? Mä luulen, että semmonen "perus salaatti" ei kyllä välttämättä mene kaupaks.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
No pitsa ja piirakat maistuu kai aina :D Tee sellanen pöytä mistä jokainen saa itse koota salaattinsa? Kulhoihin fetaa, kurkkua, ananasta, tomaattia, kinkkua, tonnikalaa jne jne.

Pitsahan vois olla muuten ihan jees, mutta sitten minust kyl pitäs unohtaa noi patongit. En tosiaan meinannu, ku ihan jotain pientä tarjota. Innostun kummiskin niin, että mulla on pöydät notkollaan kaikkea herkkua :)

joku vihreäsalatti johon jotain täyttävämpää lisuketta esim. kanaa tai itetehtyjä lihapullia (vaik tääl sanotaanki et ne on lastenjuhliin tarkotettuja, mut kyl ne vain aikuisillekki maittaa).

Lisukkeeksi passaa myös mainiosti savustettu kala (valmiiksi savustettu tai sit savustat ite sillä savustuspussilla).

Mukava suolainen on myös jauhelihamunakas rulla + vihreäsalatti/ raastesalatti

Kaikenlaista texmex-ruokaa? Maissinaksuja, salsaa ja quacamolea alkupaloiksi, sitten joko tacoja tai tortilloja tai jotain muuta vastaavaa. Vihreää salaattia. Juotavaksi olutta ja punaviiniä. Alkuun vaikka jotkut Margaritat.

Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Kaikenlaista texmex-ruokaa? Maissinaksuja, salsaa ja quacamolea alkupaloiksi, sitten joko tacoja tai tortilloja tai jotain muuta vastaavaa. Vihreää salaattia. Juotavaksi olutta ja punaviiniä. Alkuun vaikka jotkut Margaritat.

Mä yritän silleen suht pienellä budjetilla lähtee tonne kauppaan, että noihinhan kyllä uppois sit käsittääkseni aika paljon fyffeä...jos ajattelee, että yks mies söis semmoset 3tortillaa, ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja rew:

Mä yritän silleen suht pienellä budjetilla lähtee tonne kauppaan, että noihinhan kyllä uppois sit käsittääkseni aika paljon fyffeä...jos ajattelee, että yks mies söis semmoset 3tortillaa, ainakin.

Maksaahan nuo jonkin verran, mutta ei nyt mitään törkykallista. Jos juomat jätetään ulkopuolelle, niin parilla kympillä löytyy aineet vähän isommallekin joukolle.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Pastasalaatin mä teen mihin tulee jotain? ja sit ostan sellasen grillatun broilerin minkä tungen ainakin sinne.

Vihreää salaattia, kurkkua, maissia, ananasta, kanaa ja halloumia.

Ei kai pastasalaattiin voi laittaa vihreää salaattia? :o
Eikös vihreä salaatti ja pastasalaatti oo erikseen..näin mä ainakin oon luullu :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Pastasalaatin mä teen mihin tulee jotain? ja sit ostan sellasen grillatun broilerin minkä tungen ainakin sinne.

Vihreää salaattia, kurkkua, maissia, ananasta, kanaa ja halloumia.

Ei kai pastasalaattiin voi laittaa vihreää salaattia? :o
Eikös vihreä salaatti ja pastasalaatti oo erikseen..näin mä ainakin oon luullu :ashamed:

Kyllä mä olen laittanut pastan kanssa salaatinlehtiäkin. Tai hetkinen, en olekaan varma :D
Mutta noi muut aineet kävis pastan seuraksi.

Pastasalaattia? Mä teen huomisiin juhliin. (pastaa, paloteltua broilerinfileetä, suolakurkkukuutioita, persikanpaloja, fetajuustoa, raejuustoa ja paria eri salaatinkastiketta) ja sitten nakkikääröjä(nakki taikinan sisään) pasteijoita, rahkapiirakkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Pastasalaattia? Mä teen huomisiin juhliin. (pastaa, paloteltua broilerinfileetä, suolakurkkukuutioita, persikanpaloja, fetajuustoa, raejuustoa ja paria eri salaatinkastiketta) ja sitten nakkikääröjä(nakki taikinan sisään) pasteijoita, rahkapiirakkaa...

Noni, täshän tulikin mun huomisiin kinkereihin hyvä menu :P :D
Tosin mä voisin jättää rahkapiirakan pois, kun keskityn suolasiin tarjottaviin.

Tämä toimii meillä aina: kierrepastaa, hetken höyrytettyjä parsakaalin nuppuja, aurinkokuivattujatomaatteja, marinoitua punasipulia, suolapähkinöitä ja kaiken sekaan mukava määrä laadukasta pestoa. Nam

Yhteistyössä