Syntyi enkelivauva...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voimia koko perheelle! Koskaan ei unohdu, mutta ajan kanssa helpottaa.

Tasan viikon kuluttua tulee kuluneeksi vuosi, kun synnytin meidän enkelipojan. Kuristui napanuoraan rv 40+1.

:hug: :hug: :'(
Meidän ensimmäinen kuoli kohtuun rv20+1 ja syntyi kuolleena, minun synnytys kesti 13h, istukka tuli itse pihalle, kaavintaa ei tarvittu, kivut oli vaan pahat mielestäni

Lämmin osanotto hali :hug: suuren surun ja tuskan keskellä.
Voimia teille tulevaan.
Tiedän tunteesi ja ikäväsi, sillä itse olen menettänyt pienokaiseni kohtuun rv 39.

Laita y-viestiä, jos haluat keskustella jonkun saman kokeeneen kanssa.

Sitä surua ei pysty kukaan ymmärtämään, tyhjyys on niin suuri. Tiedän, kun se koskee vielä kahden vuoden jälkeenkin. Itsellä syntyi kaksoset rv18+ toukokuussa 2006, nyt vasta uskaltaa kohdata pahan olon... Joten voimia ja anna rauhassa surun tulla ja olla!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Keskiviikkona (rv 18+ ) normaalilla neuvolakäynnillä ei enää löytyny vauvan sydänääniä, ei dopplerilla, eikä lääkärin tekemällä ultrauksella. Mahassa oli aivan hiljaista, eikä vauva liikkunut. Sain lähetteen OYS:n tarkempaan ultraan. Myöhään illalla gynekologi totesi vauvan kuolleen n. rv 15. Synnytin eilen pienen enkelin, jonka koko vastasi n. viikkoja 14+5-15+. Synnytys oli täysin kivuton, ja kesti n. 6h. Päivän päätteeksi jouduin kaavintaan, koska istukka ei suostunut irtoamaan, vuoto oli runsasta, sekä hyytymiä oli paljon. Patologi antaa lausunnon sukupuolesta ja mahdollisesta kuolinsyystä. Tulokset saamme toukokuussa.
Perheemme on surun murtama.

Sisu ja enkelivauva

Hui kun säikähdin että taasko sulle on syntynyt enkelivauva, ei onneksi.

Yhteistyössä