Hae Anna.fi-sivustolta

Syntymämerkit ja niiden merkitykset

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Nagin, 16.08.2007.

1. Jo nainen Vierailija

Minulla on sydämmen kuva kummallakin puolella sisäreittä.
    Näytin ennustajalle, joka ilmoitti minun olevan lisääntymisvaiheessa ja eikun miestä etsimään .
    Tästä tärkeästä tiedosta ennustaja veloitti 65 euroa

2. Näkijä Vierailija

Ehkä näkijäsi näki oikein! Toisaalta uskotko oikeasti hänen ennustukseensa?

Vastasin sinulle, sillä olen henkilö, joka on perinyt luomisuuden isältäni, joten kirjoitin liian kärjekkäästi.

Olen poistattanut luomiani työterveyshuollossa, ja Laser-Tilkassa Helsingissä, sillä kroppaani ilmestyy luomia aina vain. Työterveyslääkäri totesi, että asiaa ei voi estää, sillä olen luomisuuteen taipuvainen.

Jos luomisuuteni ja "syntymämerkkisyyteni" ennustaa jotain henkisyydestä, niin olen todella henkinen.

Olen kuitenkin masentunut 60-vuotias valtion virassa oleva, joten miksi luomisuuteni ei ole tuonut minulle jotain, jota luomisuuteni olisi pitänyt tuoda minulle?

Vai onko olemassa syntymämerkkejä ja "syntymämerkkejä"?

3. Pigmenttoli Vierailija

Mun luomista moni muuttui pigmenttiläiskäksi. Ne muodostaa symmetrisen kuvion selässä. Jos luomien määrä kertoo muka elämistä, niin miksi osa voi kadota itsestään pois? Vai oonko tarvinut viime elämien voimia nykyseen? Ei uskoisi..

Luin natiaisena että jos on luomi siinä paikkaa kun mulla on, niin saan syövän. Siis aivan pertseestä noi ennustusjutut! Tottakai semmonen syöpyräinen voi iskeä kun pikkusesta asti alkaa uskomaan sellaseen! Ihan kammottavaa.

4. Mulla Vierailija

suvun luomisuuden vuoksi luomia vaikka muille jakaa.

Lääkäri ei oo todennut syöpää, eikä ennustaja hienoo tulevaisuutta.

Hyvä kun oon pystyny maksamaan terkkarin luomenpoistomaksut, kun oon joutunu poistattamaan jokusen luomen rintsikoiden hankauskohdasta.

Sulla tulee kaikkee hienoo mieleen luomista, mulle luomiselle ne on ollu vaan rahanmenoo.

5. Nagin Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Voi luoja mitkä naurut sain tästä ketjusta nyt vuosien jälkeen kun palasin tänne keskustelua lukemaan :D Täällä pirjot ja petterit laskee ja miettii kaikki maailman luomensa läpi. Suomalainen iho nyt sattuu olemaan aika luomiherkkää.

Joten onko muita joilla "oikeita" syntymämerkkiä. Siis arpia, viiltojälkiä tms.
    Mulla on edelleenkin oikeassa silmäkulmassa arpea muistuttava muodostelma joka on ollut siinä syntymästä asti. Lääkärit ja hoitajat ei sitä ikinä osannut selittää, vakuuttelivat vaan huolestuneelle äidilleni että kyllä se ajan kanssa lähtee. Kovin sitä ihmetellään, mutta ei ole koskaan tullut mieleen sitä poistattaa vaikka onkin aika näkyvä. Sama arpi näkyy jo valokuvissa missä olen vauva.

Myös vasemmassa kädessä on aina ollut haalea viiltojälki. Ikään kuin puukon tekemä arpeuma suoraa kyynärnivelen alapuolella. Mahdolline käsiamputaatio entisessä elämässä ;) ?

Nyt olisi oikeasti kiva kuulla lisää spekulointia mitä syntymämerkit johtuu.
    Anyone ?

6. naurettavaa Vierailija

Turhaa nostoa ja turhaa skeidan jauhanmista sinulta.

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 059
    Voiko se olla syntymämerkki että toinen mustuainen on suurempi ku toinen?

8. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    .........

Last edited: 14.08.2014
  9. gekkorps Vierailija

Ei. Syntymämerkit :: Terveyskirjasto

Synnyinominaisuus se voi olla, etenkin, jos noin on ollut syntymästä lähtien. Joillakin vauvoilla on häntä, kolmas nänni, kuudes varvas, peukalo voikin näyttää enemmän ukkovarpaalta kuin peukalolta jne.

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 059
    No se huomattiin silloin kun mulle 10 vuotiaana ensimmäiset rillit piti hankkia. Silmälääkärit teki tutkimuksia ettei oo mitää vakavaa. Ei sitä oltaisi muuten varmaan huomattu. Enkä minä eikä kukaan muukaan muuten ku osas kattoa ku lääkäri sanoi kumpi mustuainen. En muista enää kumpiko, menin kattomaa nyt
    ja vasen näytti aavistuksen isommalta.

11. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19

Saithan jo vastauksia monia. Voit ajatella asiaa ikävien asioiden kautta tai hyvien asioiden kautta myös. Siis voit luoda kehosi tulkinnan lukuisista elämistä ja ihan oman vaikuttavan kuin haluat luoda.

12. hmmm Vierailija

Mulla kans! Ja kaikki aina ihmettelee, et mitä mustelmia nuo on. Kyllä ne näyttää oikeestaa mustelmilta, mut ne ei sitä oo. Noi olkapäiden 'luut' menee kans aika jännästi näiden kuoppien kans.

13. Julyy Vierailija

Mulla on mahassa iso valkoinen läntti, aikoinaan sitä häpesinkin, mutta eipä tuota juuri kukaan koskaan näe.

http://aijaa.com/u9JAJK

14. Tuppisuu Vierailija

Mulla on (taka-)reiden sivulla neljä luomea ihan viivasuorassa linjassa. Viides oli kovaa vauhtia tulossa, mutta on haalistunut. Kerran uimarannalla tuntematon tyyppi sanoi niiden olevan "mieslinjalla". Ongelmia miesten kanssa?! Ilmankos en parisuhteeseen pääse/halua. Tietäisikö joku lisää?

15. Minä :oo Vierailija

16. ihmettelijä Vierailija

Mulla on alaselässä kaksi pientä sydäntä, ja mietityttää et mitä se meinaa...

17. toopertin kahvi Vierailija

Itselläni on vasemman lapaluun kohdalla noin peukalonpään kokoinen luomi samaisessa kohtaa, johon isoisoisääni aikanaan ammuttiin sodassa.
    Minulla ei juuri ole hänestä muistoja, sillä hän kuoli ollessani ungefär kuuden vanha, mutta vanhemmiltani ja sukulaisiltani olen kuullut minun ja isoisoisän olleen melkoinen parivaljakko.
    Tiedä häntä, mihin tämä sitten viittaa.

18. kuoleksmä Vierailija

mulla on korvan ympärillä sellanen tosi epätasanen syntymämerkki. siis sellane röpelö. sitjos näperrän sitä liikaa ni tuntuu niinku tulis omituinen olo siihe vähänmatkan päähä päänsisää.
    kaikki lääkärit on aina sillee et ei todellakaa oo vaaralline eikä mtn.
    mut on se ny mun mielestä vähän outo.

19. biif Vierailija

Mulla on jommassa kummassa pohkeessa syntymämerkki 3 punasta täplää niinku se tatuoint en puhu poliisille, ja päästä on poistettu peukalonpään kokonen luomi eli porukka sanoo tääl et se ois et on ammuttu ni sitte mä oon ampunu iha selvästi itteni joskus :DD ei saatana

20. Kaalimato Vierailija

Täällä on ollut jo vuosia ylläpidon järjestämiä kummia ketjunnostoja, mutta tämä kirjoittaja on alta kaiken.

Jos nostatte ylläpito vanhoja kirjoituksia, palkatkaa edes joku henkilö, joka osaa asiansa.

21. Meeriltä Vierailija

Hierojat ja lääkärit ovat kautta aikain huomauttaneet kehollani olleista luomista, joten olen poistattanut luomia vartaloltani, kaulaltani ja kasvoistani jo vuosia ja yli varojeni.

En ole nähnyt luomissani kuitenkaan mitään ns. yliluonnollista.

Mutta olisiko minun pitänyt pitää luomeni, jotka ovat kirjoittajien mukaan merkki yliluonnollisesta?

22. Emppu Vierailija

minulla itselläni on sydämmen muotoinen luomi kaulassaMerkitseekö se mitään?

Suuri kesähoroskooppi 2017: Rakkaus, työ ja terveys

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri