Syntymäpäivä asiaa, mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veekkuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Veekkuli

Vieras
Auttakaa nyt mua :(

Tilasin miehelle nettiputiikista lahjan, nyt selviskin että lahja tulee vasta ens kuun puolessa välissä ja miehellä on jo lauantaina synttärit.

Tilausta tehdessäni, toimitusajassa luki 2viikkoa, laitoin sitten liikkeeseen sähköpostia kun tilauta ei kuulu, niin vastaus oli että tulee vasta 4viikon päästä tilauksesta :/

Lahja on aika kallis päälle 300euroa.

Eli, ostanko miehelle vielä uuden lahjan viikonlopuksi vai teenkö pelkästään kakun ja annan kortin + lahjan sitten myöhemmin?

Lahja jonka ostin on todella mieleinen ja tahdon sen kuitenkin jossain välissä antaa + olen jo lahjan maksanutkin etukäteen.

Mä kanssa tekisin kortin jossa lukis päivämäärä ja milloin yllätyslahja on saatavissa tms.. Sit antaisin varmaan kunnon hoidon miehelle makuuhuoneessa. :) Se on paras lahja miehelle kun oon muuten niin nihkee..

Normaalisti tossa tilanteessa ihan periaatteesta vaatisin rahani takaisin ja ostaisin muualta.Mut jos lahja miehelle tosi mieleinen ja et muualta saa synttäreihin mennessä,niin sit tyytyisin tekeen kakun ja kortin+lahja myöhemmin.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Normaalisti tossa tilanteessa ihan periaatteesta vaatisin rahani takaisin ja ostaisin muualta.Mut jos lahja miehelle tosi mieleinen ja et muualta saa synttäreihin mennessä,niin sit tyytyisin tekeen kakun ja kortin+lahja myöhemmin.. =)

Juu, on mieleinen on pitkään jo halunnut tuollaista. Itse asun maalla, monen kilsan päästä kaupungista, joten en pääse sitä mistään ostamaankaan ennen synttäreitä :/

Alkuperäinen kirjoittaja emmi:
Mä kanssa tekisin kortin jossa lukis päivämäärä ja milloin yllätyslahja on saatavissa tms.. Sit antaisin varmaan kunnon hoidon miehelle makuuhuoneessa. :) Se on paras lahja miehelle kun oon muuten niin nihkee..

Meillä on seksiä melkein päivittäin, että tuskin pitäis sitä lahjana..Paitsi jos mä tekisin itsestäni lahjan..Hmm.. Heh ;)

Yhteistyössä