Syödäänkö teillä paljon hedelmiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkstarmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

darkstarmama

Vieras
Meillä tuntuu että kuluu ainakin kilo päivässä jotakin hedelmää, ovat vaan niin vimmatun hyviä koko perheen mielestä. :D
Mitkä on lemppareita teillä?
Tällä hetkellä meidän hedelmäkupista löytyy mandariineja, päärynä, banaaneja ja illalla pojan kans syötiin viimeinen omppu.
Myös vihreet rypäleet on herkkua, on vaan pirun kalliita tällähetkellä. :whistle:

Syödään =). Lemppareita ovat kaikenlaiset melonit, viinirypäleet, päärynä, omena, banaani (lapset tykkää, minä en juurikaan), sharon, kiivi, ayva (en tiedä mikä tää on suomeksi: omenapäärynä, päärynäomena?!), granaattiomena ja tuoreet viikunat :p .

juu, tykätään syödä ihan kauheasti, varsinkin näin talviaikaan =) kesällä sitten marjoja enemmän ja tietty vesimelonia :D omput ja banskut suosikkeja, kokonainen ananas on kaikkien meiän herkku, mandariineja ja appelsiineja tykättäis, mutta kuopuksen iho ei oikein tykkää niistä :(

Meillä syödään vähän kausittain, eli enempikin sais syödä... :ashamed:
Tällä hetkellä meiltä löytyy appelsiineja, päärynöitä ja mandariineja. Päärynöitä syötiinkin hetki sitten lasten kanssa iltapalaks.

Kyllä paljon. Nyt menee varsinkin mandariineja tolkuttomasti.

Kestosuosikkeja on banaani, omana, viinirypäleet, mango, luumu, nektariini ja ananas.

Mä oon ainoa meidän perheessä joka tykkää vesimelonista :p

Meillä vähän on nuo vihannekset silleen kausittain :ashamed: Hedelmiä kyllä syödään kovasti kesät/talvet ja toki marjoja kesällä ja syksyllä, mutta vihanneksia vois syödä enemmänkin. Lähinnä kurkkua, tomaattia ja lehtisalaattia tulee tästä toisesta kasvipuolesta syötyä. Ja sit juureksia keitoissa ym. Pitäis opetella.

Aivan liian vähän. Tytölle ei kelpaa kuin banskut ja rypäleet, banaania ei voi ummetuksen vuoksi syödä. Poika huolii banaania ja omenaa ja rypäleitä, mä syön kaikkea ja mies ei ollenkaan.

meilla syodaan aivan mielettomasti hedelmia, herkkuja ovat omenat, rypaleet, appelsiinit, persimonit, lynchees, rambutanit, dragonfruitit,persikat, papaijat, tuoreet ananakset. Taalla on vaikka mita eksoottista ja niita kaikkia tulee kokeiltua.

Uppoo :D Junnu vetäis varmaan yhden valkean kuulaan tyhjäksi päivässä, joten omenat on siis junnun lemppareita. Myös mandariinit, banaanit ja päärynät on junnun herkkua. Siis sellaset "helposti syötävät" hedelmät. Mä taas olen heikkona passioniin, kiiwiin ja ananakseen. Myös mango on hyvää, sitä vaan saa kaupasta ainoastaan raakana ja mä en ole kertaakaan onnistunut sitä keittiössäni kypsyttämään.

Mä kuitenkin diggaan vieläkin enemmän marjoista kuin hedelmistä.

tällä hetkellä joo.mandariinit,appelsiinit,banaanit,omenat ja tuoreet taatelit on meidän herkkuja just nyt ja mansikat myös siis nyt.myös rypäleet ,melonit,kiivit,mangot ja persikat ja luumut on meidän suosikkeja

Meille saa kantaa mandariineja vaikka kuin monta kiloa ja hetken päästä kaikki on syöty! Eli syödään:) Appelsiini on mun herkku-hedelmä, kovin montaa hedelmää en jonkun kummallisen allergian takia pysty syömään...

Mutta muksujen herkkua on mandariinien lisäksi; kiivit, omenat, viinirypäleet ja luumut. Banaanit katoaa melko nopsaan kanssa. Ja vaikka porkkana ei olekkaan hedelmä, laitan senkin tähän. tytöt nimittäin syövät, jokainen, vähintään 2 porkkanaa päivä, noiden hedelmien lisäksi.

Yhteistyössä