Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Mites ne suhtautuu ajatukseen että se eläin on tapettu sitä varten että se syödään?
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ei, kun mä naamioin kaiken lihan vihanneksiksi :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:. Ei lapsille tarvi yliselitää niille riittää yleensä aika suppea vastaus.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Ei, kun mä naamioin kaiken lihan vihanneksiksi :headwall: :headwall:
Naamioi ihan miksi tahansa
|O
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:Meillei kukaan syö mitään eläimii.
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Mites ne suhtautuu ajatukseen että se eläin on tapettu sitä varten että se syödään?
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:. Ei lapsille tarvi yliselitää niille riittää yleensä aika suppea vastaus.![]()
No tuokin on varmaan lapsesta kiinni. Meillä ainakin tyttö on kovasti kiinnostunut miksi niiitä eläimiä tapetaan ruuaksi ja miksi niiden ei anneta elää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en nyt ihan tajua kysymystä, tai miksi siitä pitäisi tehdä numero. Ekana niin eivät elävääkään syö. Toisekseen, ei ole vielä 4v:llä ollut tarvetta kysellä lihan alkuperää. Sille riittää, jos sanoo, että liha on possua tai kanaa tai nautaa.
Tästä muuten tulikin mieleeni, teini-iässä juttelin yhen englantilaisen tytön kanssa aiheesta. Oltiin syömässä ja mun piti kertoa mitä lihaa syötiin. No, mun enkku oli 15-vuotiaana vähän rajotettua, joten selitin, että se on "pigs meat". Ei meinannut tyttö millään tajuta, oli aina vaan syönyt "pork", joka ei ole eläin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja namnam:Tapettua ja nyljettyä elukan raatoa, joka lautasella tai leivän välissä vain paraneeSlurps
Alkuperäinen kirjoittaja voodoo doll:Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:. Ei lapsille tarvi yliselitää niille riittää yleensä aika suppea vastaus.![]()
No tuokin on varmaan lapsesta kiinni. Meillä ainakin tyttö on kovasti kiinnostunut miksi niiitä eläimiä tapetaan ruuaksi ja miksi niiden ei anneta elää.