Syömisestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaa-a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jaa-a

Uusi jäsen
25.07.2007
14
0
1
Argh! Kaikkien muiden lapset syövät kiltisti soseensa ja istuvat syöttötuolissa mallikelpoisesti ja meille on siunaantunut rasvattu ankerias, jolla on lastenvaatteet päällä ja joka on sukua ampujakalalle...Vai onko muitakin, joilla kiemurtelu, sottaaminen, kiukuttelu ja kaikenlainen muukin venkoilu syöttötuolissa on joskus se piste äiti-sanan i:n päälle?
Tekisi mieli köyttää kaveri ilmastointiteipilla tuoliin kiinni ja laittaa suuhun pursotin ja truutata ruoka kitusiin. Ja ennenkuin soitatte sosiaaliviranomaisille, niin ei pelkoa, en noin aio tehdä, kuvittelen vaan, kun pyyhin syöttötuolin ympäriltä metrin säteeltä sosetta, jota tulee kolmen purkillisen verran yhdestä purkista (jonkin sortin ihme tuokin...) ja neuvolassa voivotellaan kaverin matalaa paino (eihän se helkkari sentään nyt ilmalla kasva).
Jep, tämä oli vauhdilla kirjoitettu katkera purkaus, kiitos.

Siis ihan sama sssssshowwwwww!!! Ja kyllä menee hermo! Varsin jos olen rakkaudella laittanut ruoan kerrankin itse, niin sylkee pois ja irvistää niiin avot! Eli ymmärrän mistä puhutaan!!! :hug:

:laugh: :laugh:

Meillä ei ole kukaan lapsi vielä istunut nätisti syöttötuolissa ja syönyt!! :laugh: Ei omat, eikä vieraat..

Tästä kolmannesta tulee varmaan samanlainen venkooja, mutta olen ajatellut, että aika aikaansa kutakin ja olen ihan heittäytynyt leikkiin syödessämme ja siinä sivussa tunkenut lusikkaa suuhun joka välissä. Eli meillä ollaan tehty palapelejä ym kaikkea muuta kivaa samalla :ashamed: mutta ompa nuo sitten ihan kiitettävästi syöneetkin..

Ja hei, väitän, ettet ole maailman ensimmäinen, etkä viimeinenkään äiti, kuka köyttää lapsensa tuoliin esim. vyöllä, jotta tämä olisi syödessään aloillaan ja turvallisesti. Varsinkin, jos on jo sen ikäinen, että voi/ haluaa istua tavallisella tuolilla..

Mutta myötätuntohali :hug: täältä ja sitä aikaa taas itse odotellessa! =)

Tuttua meillekin! Meillä vauva nykyään valjaissa syöttötuolissa, muuten kiipeää pöydälle tms. Turvallisempaa näin! Ja sosetta joka paikassa joka ruokailun jälkeen, välillä tuo jopa naurattaa mutta useimmiten ei!

Meillä tyttö myöskin ruvennut vänkeämään ylös ja seisomaan syöttötuolissa. Valjaita meillä ei ole, mutta kaulahuivilla olen sitonut neidin syöttötuoliin kiinni, kun muuten ruokailut suorastaan hengenvaarallisia. Lelut pidettiin alkuun mukana syödessä, mutta jossain vaiheessa kyllästyin aina nostelemaan niitä lattialta ja nyt ei kummempaa rekvisiittaa enää käytetä. Kyllä se touhu jossain vaiheessa rauhoittuu, meilläkin jo kokemusta kahdesta kiipeilijästä aiemmin.
Tsemppiä ja kärsivällisyyttä teille!! :D :whistle:

Yhteistyössä