H
"huoh"
Vieras
Olen joskus meinannut sairastua vissiin jonkunlaiseen syömishäiriöön mutta ihan itsekseni onnistuin välttämään että mitään pahempaa ois käynyt. Jälkeenpäin olen kuvista huomannut, että silloin olin laiha, mutta silloin tunsin itseni lihavaksi ja en uskaltanut syödäkään melkeen mitään. Silloin pitkän aikaa muutenkin paino, ruoka ja liikunta olivat sellainen osa elämääni että ajattelin niitä koko ajan ja paino ahdisti minua. Paino vaihteli paljon ja välillä söin hirveästi ja välillä en mitään moneen päivään.
Nyt olen saanut lapsen reilu kuukausi sitten ja tunnen itseni taas lihavaksi. Tällä hetkellä olenkin vähän normaalipainon yläpuolella BMI:n mukaan. Vihaan vartaloani, maha roikkuu ja on TÄYNNÄ arpia. Taas ajattelen melkeen koko ajan syömistä. Ja olen huomannut että meinaan sortua koko ajan olemaan syömättä mitään, vaikka pitäisi syödä kunnolla kun imetän. Välillä jos olen syönyt herkkuja, ajattelen etten saisi syödä koko loppupäivänä mitään. PElkään että taas tästä tulee samanlaista paskaa että en uskalla syödä mitään. Taas olen puntarilla ruvennut ravaamaan joka päivä jne..
Mitä mun pitäis nyt tehdä että vältän tän pahenemisen??
Nyt olen saanut lapsen reilu kuukausi sitten ja tunnen itseni taas lihavaksi. Tällä hetkellä olenkin vähän normaalipainon yläpuolella BMI:n mukaan. Vihaan vartaloani, maha roikkuu ja on TÄYNNÄ arpia. Taas ajattelen melkeen koko ajan syömistä. Ja olen huomannut että meinaan sortua koko ajan olemaan syömättä mitään, vaikka pitäisi syödä kunnolla kun imetän. Välillä jos olen syönyt herkkuja, ajattelen etten saisi syödä koko loppupäivänä mitään. PElkään että taas tästä tulee samanlaista paskaa että en uskalla syödä mitään. Taas olen puntarilla ruvennut ravaamaan joka päivä jne..
Mitä mun pitäis nyt tehdä että vältän tän pahenemisen??