Syönkö muka laihduttajana liikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
näin mulle sanottiin kun syön aamupalan 2 ruisleipää, 2 kpl metwurstia ja vähän rasvaa, lasi tuoremehua, puuro maidolla. Lounaaksi esim nakkikeittoa ja 2 näkkäriä ja lasi maitoa. Välipalaa en syö, Lounaalla esim 2-3 perunaa ja jauhelihakastik. ja salaattia niin paljon kun lautaselle mahtuu, pakastevihanneksia. Ja illalla 2 ruisleipää ja rahka. Vettä juon 2,5 l ja maitoa kaksi lasia päivässä

No mun mielestä et syö liikaa. Itse syön jota kuinkin samalla tavalla ja olen laihtunut 3kg 3 vkossa. Vaihda nuo metwurstit muuten johonkin muuhun, noissa on ihan sikana rasvaa! Johonkin jossa ois 1-3%, esim. kalkkuna tai kínkku.

Niin, mä lasken kaloreita Keventäjien avulla.

Jos esim.painonvartijoissakin laihduttaa niin ruisleipää saa syö aterialla niin paljon kuin napa vetää ja menee vain se 2 pistettä, mutta tokihan siihen vaikuttaa se mitä leivän päälle laittaa. Sinuna vaihtasin ton metwurstin johonkin kevyempään makkaraan mutta muuten tuo kuulostaa mun mielestä ihan terveelliseltä ruokavaliolta...

Alkuperäinen kirjoittaja Paskan marjat...:
Jos esim.painonvartijoissakin laihduttaa niin ruisleipää saa syö aterialla niin paljon kuin napa vetää ja menee vain se 2 pistettä, mutta tokihan siihen vaikuttaa se mitä leivän päälle laittaa. Sinuna vaihtasin ton metwurstin johonkin kevyempään makkaraan mutta muuten tuo kuulostaa mun mielestä ihan terveelliseltä ruokavaliolta...

On tuo mun metwursti ultra kevyt metwurstia 9%. Oon kyllästyny jo noihin kinkkuihin

Jos syö vähemmän leipää ja vaihtaa perunan täysjyväpastaan, laihtuu takuulla nopeammin. Niin paljon ylimääräisiä ja turhia hiilareita tulee noista... Paljon protskuja niin laihdutus vielä tehostuu...

mun mielestä syöt. aamulla voisit jättää metvurstit syömättä kokonaan ja käyttää esim. vähä rasvaista kalkkuna leikettä. muuten ok tuo aamupala. enemmin lounaaksi 2 perunaa ja kastiketta (ei ollenkaan leipää silloin) ja sitten päivälliseksi keittoa ja pari leipää. enemmän kasviksia ja hedelmiä!!

ja jos mahdollista voisi olla esim. kolmena päivänä viikossa lounaalla ja päivällisellä kummallakin keittoruokaa ja parina päivänä vain ns. raskaampaa..

terveisin. 20kg laihduttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

On tuo mun metwursti ultra kevyt metwurstia 9%. Oon kyllästyny jo noihin kinkkuihin

se on paljon kuitenkin esim. kultakalkkuna on hirveän hyvää ja rasvaa siinä on vain 2%.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No laihdu et tuolla määrällä, pikemminkin ihan normaaliruokavalio tuo on, nopsasti laskettuna kaloreita saat tuosta 2000-2200 per vrk eli liikkua joudut hyvin paljon että painoa tippuisi.

No mulla onkin ylipainoa 27 kg että on varmaan varaakin syödä tuota kalorimäärää.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
mun mielestä syöt. aamulla voisit jättää metvurstit syömättä kokonaan ja käyttää esim. vähä rasvaista kalkkuna leikettä. muuten ok tuo aamupala. enemmin lounaaksi 2 perunaa ja kastiketta (ei ollenkaan leipää silloin) ja sitten päivälliseksi keittoa ja pari leipää. enemmän kasviksia ja hedelmiä!!

ja jos mahdollista voisi olla esim. kolmena päivänä viikossa lounaalla ja päivällisellä kummallakin keittoruokaa ja parina päivänä vain ns. raskaampaa..

Miks pitäs olla just päinvastoin että eiks se ole sama vaikka syön keittoa lounaalla enkä kastiketta?

ja vielä pieni vinkki. vishyvettä suosittelen lämpimästi. se täyttää vatsaa mukavasti jos meinaa nälkä tuntua. itse join laihdutusaikana pari pullollista vishyä päivässä.

itse laihduin 4kk 20kg.

ja vielä pieni vinkki. vishyvettä suosittelen lämpimästi. se täyttää vatsaa mukavasti jos meinaa nälkä tuntua. itse join laihdutusaikana pari pullollista vishyä päivässä.

itse laihduin 4kk 20kg.

Eikö tuo 4 kk ole vähän liian nopea tahti 20 kg? Mulle riittää kun saan 20 kg pois kevääseen mennessä

Miks pitäs olla just päinvastoin että eiks se ole sama vaikka syön keittoa lounaalla enkä kastiketta?

aamulla ja aamupäivällä tarvitsee enemmän energiaa. iltaa kohti ei niin paljon ja silloin voi syödä kevyemmin. ja itselläni ainakin nälkä pysyi kauemmin poissa kun söin aamupäivällä sen ns. raskaamman ruoan iltapäivän pärjäsi sitten hyvin keitolla aina illalla ei ollut ees yhtään nälkä ja sillon riitti esim. yks vähärasvainen jugurtti.

tämä toimi minulla, mutta voihan olla että sinulle sopii paremmin toisenlainen :)

itse laihduin 4kk 20kg.

Eikö tuo 4 kk ole vähän liian nopea tahti 20 kg? Mulle riittää kun saan 20 kg pois kevääseen mennessä

mulla ne kilot vaan lähti ihan itekseen. aloin myös käveleen joka päivä vähintään sen tunnin. ja hissiä en käyttäny ollenkaan missään kaikki hyötyliikunta vaan irti.

Puolet energiamäärästä pitäis syödä ennen puolta päivää.

Lenkki tyhjään mahaan aamulla ekana tehostaa aineenvaihduntaa ja polttaa edellispäivältä kulumatta jääneet kalorit.

Itse en syö laihduttaessa kastiketta. En margariinia, en tuoremehuja, en metvurstia.

Tuoremehussa on 50kcal desissä eiukä yhtään kuituja. Parempi esim.omena tai puolikas banaani tai sitrushedelmä.

Päivällinen olisi hyvä muodostaa niin että on vähärasvainen proteiininlähde esim.broiler tai kalkkuna tai kalaa tai possua ja reilusti salaattia. Mielellään ei lainkaan pottua tai riisiä/pastaa.

Sokeroidut jugurtit pois. Maidon sijasta ottaisin kalsiumtabletteja laihdutuksen ajan. Saat 2 pitkästä lasista yli 100kcal.

Puolet energiamäärästä pitäis syödä ennen puolta päivää.

Lenkki tyhjään mahaan aamulla ekana tehostaa aineenvaihduntaa ja polttaa edellispäivältä kulumatta jääneet kalorit.

Itse en syö laihduttaessa kastiketta. En margariinia, en tuoremehuja, en metvurstia.

Tuoremehussa on 50kcal desissä eiukä yhtään kuituja. Parempi esim.omena tai puolikas banaani tai sitrushedelmä.

Päivällinen olisi hyvä muodostaa niin että on vähärasvainen proteiininlähde esim.broiler tai kalkkuna tai kalaa tai possua ja reilusti salaattia. Mielellään ei lainkaan pottua tai riisiä/pastaa.

Sokeroidut jugurtit pois. Maidon sijasta ottaisin kalsiumtabletteja laihdutuksen ajan. Saat 2 pitkästä lasista yli 100kcal.

Käsittämättömän tukeva aamiainen!!! Itse syön jos laihdutan JOKO puuron veteen ilman lisukkeita TAI viilin ja leseitä TAI 2ruisleipää salaatilla ja tomaatilla plus kahvi/tee.

Lounas on usein kanaa ja salaattia.

Päivällinen itse tehty keitto kevyesti eli vihanneksia, kevytnakkia tms. Ilman leipää.

Välipaloina tarvittaessa hedelmä, piimää tai viiliä.

Iltapalana pari leipää kuten aamulla TAI puuro TAI viili kuten aamulla.

Juu mä jätän tuon aamupalan kokonaan pois ja syön vaan lounaan ja päivällisen, iltapalan. Lounasta en jätä pois koska tiedän että mulla ois supernälkä 15 aikaan

Ei kannata kokonaan jättää aamiaista, vaan syö esim pelkkä puuro tai hedelmä tai viili tai piimää pitkä muki. Saat aineenvaihdunnaan startattua.

Tai sit voit syödä töissä myöhäisen aamiaisen esim.appelsiinin kun alkaa tutua nälkäiseltä ennenlounasta. Jos olet liian nälissään lounaalla, syöt helpolla liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja dadaa:
Ei kannata kokonaan jättää aamiaista, vaan syö esim pelkkä puuro tai hedelmä tai viili tai piimää pitkä muki. Saat aineenvaihdunnaan startattua.

Tai sit voit syödä töissä myöhäisen aamiaisen esim.appelsiinin kun alkaa tutua nälkäiseltä ennenlounasta. Jos olet liian nälissään lounaalla, syöt helpolla liikaa.

Mut jos esim menen iltaan töihin niin heräilen vasta 11 maissa, eikä sillon oo mtn järkee syödä enään aamupalaa, niin syö samantien jo lounaan

Liikaa perunoita ja leipää, tuoremehua ei pitäis olla listassa lainkaan.
Miksi illalla rahkaa ja leipää? Valitse toinen. Juo päälle kuumaa teetä, se täyttää.

Yhteistyössä