Syöttötuolit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia

Vieras
Ollaan ostamassa pojalle syöttötuolia ja olisin vähän kysellyt kokemuksia :) ollaan katottu tripp trappia, mutta nyt huomasin että ainakin babystyle myy myös Lulu nimistä kopiota siitä. Hinta nyt 79? eli paljon halvempi. Kaipaisin kokemuksia itse tripp trappista sekä noista kopio malleista.. Lulu, Emma ja mitä muita niitä onkaan. Kiitos tuhannesti jo etukäteen :)

Meillä ihan Tripp Trapp, ja ollu oikeen toimiva ja kestävä! Suosittelen :) vaikka onhan tosiaan todella hintava, mut musta kyl on sen arvonen ku menee vielä vaikka koululaistuolina.

Itse arvostan innovaatiota ja maksan mielummin sille, joka on sen tehnyt aikoinaan. Tripp trapp kestää aikuisen painon ja se on oikea tuoli - ei vain syöttötuoli. Siitä saa vaikka ekaluokkalaiselle työtuolin.

ei ole kokemuksia kopioista, jotta voisin vertailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tripp trapp:
Itse arvostan innovaatiota ja maksan mielummin sille, joka on sen tehnyt aikoinaan. Tripp trapp kestää aikuisen painon ja se on oikea tuoli - ei vain syöttötuoli. Siitä saa vaikka ekaluokkalaiselle työtuolin.

ei ole kokemuksia kopioista, jotta voisin vertailla.

Peesi.

aito tripptrapp ja halpisverio emma. emma on kiikkerämpi selvästi, ja jostakin syystä lapset 2 ja 4v tappelee aina siitä kumpi saa istua tripptrapilla. molempiin siis pääsevät kiipeämään itse, ja lasten mielestä trippi on parempi, en tiedä miksi. tripptrapp on selkeämpi ja helpommin puhdistettava pinnaltaaan ja liitoksiltaan, emmaan tahtoo ruokajäämiä jäädä mm saumoihin.

Meillä on Tripp Trapp, enkä luopuis kyllä. :heart:

Parilla kaverilla on Emman halpiskopiot, ja on ne kyllä ihan eri puusta veistetty.
Mielummin maksan sen puolet lisää ja saan kunnon tuolin, jollaon 7 vuoden takuu.

tripp trapp ja siihen ollaan tosi tyytyväisiä! kakkosellekin meinataan ostaa. Hintahan siinä on aika suolanen kyllä... Verrattuna emmaan tripptrappissa on ehdottomasti paremmat jalat. TThan on periaatteessa kaatumaton, kun liukuu "jalasten" varassa taaksepäin, jos lapsi työntää omilla jaloillaan pöytää vasten. Riippuu mitä tuolissa arvostaa ja mistä ulkonäöstä tykkää. Kai kaikki tuolit hyvin kelpaa.

Yhteistyössä