Hae Anna.fi-sivustolta

Syvänmerenkalastus

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Kalastajaeemeli, 16.12.2012.

1. Kalastajaeemeli Vierailija

Onko tietoa syvänmerenkalastuksesta Dominikaanisessa? Puerto Plata? Kenen järjestämille kalastusretkille kannattaa mennä, millaisia saaliita? Jos joku on ollut kalastamassa, olisi kiva kuulla kokemuksia! Olemme lähdössä matkalle helmikuussa ja aiomme kokeilla kalastusta.

2. PP Vierailija

Ei käyty, mutta matkalla tutuksi tullut pariskunta kävi perheineen kalassa ja ihan matkatoimiston retkellä. Retkiä on tarjolla hotellin pisteestä rannan kaupustelijoihin, mutta suurin piirtein samansisältöisiä. Ko. pariskunta sai kalaa, mutta isommat kalat jäivät mereen. Ennen heitä olleet eivät olleet saaneet mitään, mutta kuulemma aina on tullut jotain. Oli kuulemma hyvä retki, jos asiasta tykkää, mutta muuta tarjontaa oli itsellämme, joten jätimme sen väliin...

3. AV Vierailija

Minua myös kiinnostais syvänmeren kalastus, olen lähdossä 2.2 puerto plataan,itellä kokemusta ko kalastuksesta Mauritiukselta Mexikosta ja Kap Verdeltä, olen vaimon kanssa matkassa joten kalakaveria uupuu, kalastusta katselin siellä ja tähän aikaan tulee purjekalaa doradoa ja wahoota
    mut ei sinimarliinia, jos kiinnostaa niin soittele 0400 775162 Antti Vuorinen.

4. Arvid Vierailija

Moi, kerro ihmeessä miten reissu(t) onnistuivat, itse lähdössä 3 viikon kuluttua ja kalaan olisi myös tarkoitus lähteä ;

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri