Syy siihen, miksi piilotan kaikki alle 23-vuotiaat FB-kaverini...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sensuroija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sensuroija

Vieras
Syy on se, että ne ei osaa kirjoittaa suomea!!! Jos joku sukulaispentu vielä tuottaakin ihan siedettävää tekstiä, niin sen 20 kommentoivaa kaveria suoltaa sellaista kuraa, ettei mun silmät kestä. Siis ei saatana, kestän vielä kaikki omg:t, lollit sun muut vajakkilyhenteet, mutta miten voi olla ylivoimaisen rasittavaa kirjoittaa sanat loppuun asti? Mun silmämunat räjähtää "tänää meitsi tul landelt aikasi ku piti pääst dokaa" -päivityksiin, joihin urpot kommentoi "VITTU", "sä ounaat", ja ":DDDDDDD!!!!jeeeeeee".

Jos olisin äidinkielenopettaja, joutuisin todennäköisesti jatkuvalle lääkitykselle, koska kuulemani mukaan tollanen ns. kommunikointi ei edes jää pelkkään nettimaailmaan. Yök.

Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Missä ihmeessä asut? Täällä meillä päin nuoretkin osaa puhua/kirjoittaa. Siis KAIKKI alle 23-vuotiaat kaverisi noin kirjoittaa :o

No ei niitä onneksi montaa ole ja sattumalta vanhin on just kai tuon 23. Tuota se vaan tuntuu olevan teinien ja joidenkin nuorten aikuisten juttelu nykyisin. Haalitaan febeen 500 kaveria ja tukotetaan profiili tollasella "nonsensellä" sen sijaan, että pidettäisiin ihan oikeasti yhteyttä ihan oikeasti läheisten ihmisten kanssa. Juu en tajua enkä haluakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Missä ihmeessä asut? Täällä meillä päin nuoretkin osaa puhua/kirjoittaa. Siis KAIKKI alle 23-vuotiaat kaverisi noin kirjoittaa :o

No ei niitä onneksi montaa ole ja sattumalta vanhin on just kai tuon 23. Tuota se vaan tuntuu olevan teinien ja joidenkin nuorten aikuisten juttelu nykyisin. Haalitaan febeen 500 kaveria ja tukotetaan profiili tollasella "nonsensellä" sen sijaan, että pidettäisiin ihan oikeasti yhteyttä ihan oikeasti läheisten ihmisten kanssa. Juu en tajua enkä haluakaan.

Mikset sitten piilota vain niitä jotka tuota "nonsenseä" harrastavat? Itsellä n. 150 kaveria, reippaasti yli puolet alle 23-vuotiaita ja ehkä kymmenen niitä jotka tuota harrastavat. Oletko Helsingistä? Ihan villi veikkaus :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mikset sitten piilota vain niitä jotka tuota "nonsenseä" harrastavat? Itsellä n. 150 kaveria, reippaasti yli puolet alle 23-vuotiaita ja ehkä kymmenen niitä jotka tuota harrastavat. Oletko Helsingistä? Ihan villi veikkaus :D

No enhän mä nyt pelkän iän perusteella ketään piilotakaan, mutta kun vain yksi mun alle 23-vuotiaista kavereista osaa kirjoittaa niin että sen juttuja jaksaa lukeakin:). Muut on tukottajia ja kyllä, erittäin helsinkiläisiä sellaisia. Frendejäkin on kyllä reilusti alle sata, ja vain kohteliaisuuttani olen hyväksynyt noi kavereita hamstraavat hermoporat listalleni.

Alkuperäinen kirjoittaja No hei:
Älähän yleistä! Minä en ainakaan todellakaan kirjota nuin, eikä tietääkseni mun samanikäiset kaveritkaan. 21-vuotias olen.

Joo mä tiedän, että osa nuorista osaa edelleen kirjoittaa, mutta opettajakaverini mukaan kielen hallinta on yleisesti ottaen heikentymään päin. Hymiöitä näkee kuulemma jo äikän aineissakin.

Uusimmat

Yhteistyössä