Hae Anna.fi-sivustolta

syyhypunkki

Viestiketju osiossa 'Lastentaudit' , käynnistäjänä raija, 21.10.2006.

1. Aloha Vierailija

Mulla on mikroskoopilla todennettu syyhy ja todellakin koko perheellä pahiten oireilee kasvot, päänahka, keskittävät nenän sisältä. Muu vartalo kutisee vain vähän! Pasia puhetta että ei tuu päähän

2. viheliäinen Vierailija

Minulla se todettiin kaksi vuotta sitten olen syönyt 4 kuuria stromectol merkkistä lääke kuuria ei ole tehonnut vielä ainakaan nix voidetta kahdesti vaatteet pesty 70 asteisessa vedessä sänky patjat ja sänkyvaatteet vaihdettu tuntuu ettei mikään tehoa nyt jälleen kerran parin pv päästä uudelleen lääkärin luo kaikki tuntuu tehottomilta kutina ja raapiminen jatkuu ja öisin ei pysty nukkumaan kuin muutama tunti suorastaan elämä nyt tuntuu pirulliselta tuon syyhyn takia mutta en anna periksi on siihe löydettävä hoita keino.

3. vierailija Vierailija

Kutinaan auttaa kun hieroo runsaalla rypsiöljyllä pitkään ihoaan.
    Tämä ei paranna, mutta kuivat muruset jotka sen kutinan aiheuttavat, tulevat ulos ihosta. Sama konsti toimii minkä tahansa kuivan ihon ongelman kanssa. Toinen vaihtoehto on saunominen. Siinäkin turhat kuivat muruset tulevat pois hikoilun myötä.
    Vielä yksi vaihtoehto on ureaa sisältävä voide, se pehmentää ärsytystä aiheuttavat kovat muruset.

4. vierailija Vierailija

Tilaa Amazonista Ivomec injektioneste ja osta apteekista 1 ml ruiskuja.
    Laske oikea annos painon perusteella.
    Opettele antamaan pistos eläimen niskamakkaraan.
    Noin 50 kertaa halvempi konsti kuin eläinlääkärin antamat pistot samaa ainetta.
    Anna pistos kahden viikon välein.
    Lisäksi tilaa lyme dip -pesunestettä ja pese lemmikki nesteellä.
    Näin voit hoitaa lemmikin kunnolla vaikka rahaa olisi vähän.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri