Hei vaan kaikille odottajille pitkästä aikaa!
Täällä sitä edelleen porskutellaan, rv 17+4 meneillään

En ole mukamas ehtinyt kirjoitella.. lukemassa olen kyllä käynyt säännöllisesti miten ketjussa jaksellaan.
Parisen vkoa oli varsin hyvä olo, mutta viime vkon lopulla alkoi silloin tällöin nipistellä vatsassa ja se on jatkunut nyt tälläkin vkolla. Huomaan sen lähinnä kun itse 'rauhoitun' esim. selinmakuulla, tmvst. No, kaipa ne on vaan kasvukipuja - toivottavasti!!Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Tilasin muuten Bebesistä netin kautta sellaisen tukivyön, toivottavasti siitä on apua vatsankasvun kanssa..
Muita oireita tai vaivoja ei sitten oikeastaan olekaan.. Vatsa alkaa itsestä tuntua jo, vaikka ei välttämättä tietämättömille näykään vielä.
Kerroin vauvauutiset töissä maanantaina. Esimies ja lähimmät 'asiakkaat' onnittelivat ja ottivat tiedon ainakin näennäisesti hyvin vastaan. Hyvä että sain kakistettua, eipähän tarvitse kantaa huonoa omaatuntoa enää

mä kun olen vähän työfriikki, vaikka viime aikoina ei ole voinut enää vähempää kiinnostaa..!! Odotan vaan syksyä tulevaksi!!!!
Sori, tuli pitkä sepustus. Pitää jatkossa kirjoitella useammin.. Aurinkoista odotusta ja iloista pääsiäistä!