Syyskuun 2009 odottajat

  • Viestiketjun aloittaja Eemi
  • Ensimmäinen viesti
Ehdottomasti
ei uutta ketjua. Tämän ketjun alussahan oli jo keskustelu asiasta, että annetaan juttujen olla yhdessä ketjussa. Mitä ihmeen selattavaa tässä muka on kun voi painaa suoraan sivulle 21. Vai mitä? Sehän on kiva, kun kaikki jutut on samassa yhdessä ketjussa.
 
VanhassaVaraParempi:)
Minäkään en ihan ymmärrä, että miksi pitää laitella uusia ketjuja pystyyn, kun tuolta otsikoista pystyy tosiaan klikkaamaan suoraan sinne viimeiselle sivulle. Samat perustelut kuin edellisellä, että kiva kun kaikki on niputettu yhteen samaan nippuun.

Olisi varmaan voinut odottaa, että muutkin saa sanottua mielipiteensä asiaan. Eihän tässä ole mikään hoppu. Jos jotkut haluaa uuden oman ketjun, niin voihan senkin perustaa ja loput voi jäädä tähän alkuperäiseen.
 
Kesä 2008
Hei,

kirjoittelin 2008 kesäkuisissa ja siellä tuli sama ongelma, että joku halusi laittaa uusia ketjuja ja siitä vasta soppa syntyi. Sovittiin sitten lopputuloksena, että pidättäydytään vaan samassa vanhassa. Ei tosiaan ollut mitään perusteita laittaa uusia pinoja pystyyn. Sitten joskus kun haluaa lukea vanhoja juttuja, niin ne kaikki löytyi yhdestä samasta ketjusta.

Osa sieltä taisikin jättäytyä pois, kun meinattiin laittaa uutta ketjua pystyyn, mutta tilanne sitten onneksi loppuen lopuksi pelastui kun päätettiin pysyä samassa vanhassa ketjussa.
 
Dinna
Oho...

Mä olin varmaan se, joka ketjun alussa ehdotti, että pidettäisiin vaan yksi ketju. Muistan nimittäin lukeneeni esikoisen aikana juurikin jotain ketjua täällä, jossa tuli jotain häikkää asiasta ja voi olla että se sitten oli tuo edellinen, mutta on kai tullut esille jossain muissakin ketjuissa. Olis vaan hyvä, että nää pelisäännöt ois alusta asti selvät, niin ei jäis epäselväks... Vähän siks mä sitä alussa jo ehdotin. Mähän oon kyllä jo periaatteessa jättäytynyt ketjusta pois, joten en sen enempää ala asiaa puimaan. Tämäkin saattaa jäädä vikaksi viestiksi multa, joten laitettakoon tähän ketjuun, jota olisin muutenkin kannattanut. ;)

Tulin ihan vaan vielä kertomaan neuvolakuulumisia, kun sellainen tänään oli. :) Koko pv on sitten mennyt liikkeessä ja vasta tunti sitten kotiuduttiin. :| Lievästi väsy olo. Yritin muuten tossa hetki sitten jo aikani päästä tänne sivuille, mutta joku täällä välillä tökkii. No, enivei... Saatiin kuulla ekaa kertaa sydänäänet! <3 Musiikkia korville! :) Mun paino nousee omasta mielestä vähän liian vauhdikkaasti, mutta kaipa se tasaantuu... Kaikki taisi olla kuitenkin ihan hyvin. Huomenna 16 viikkoa täysi.

Kiva, kun mun kirjoitus oli tuottanut jonkin moista helpotusta! :)

Piti kirjoitella vähän muutakin, mutta mies kutsuu iltapalalle, joten mentävä on. :9 Nam! Sitten tuleekin hyvät unet!

Hyvää odotuksen jatkoa taas teille kaikille!
 

Yhteistyössä