Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missä pykälässä vihapuhe on kielletty?Ihan oikein. Vihapuhe on laitonta. Paitsi tietenkin persujen mielestä, mutta laissa se on laitonta ja lakia pitäisi jokaisen kirkonpolttajan arvostaa.
http://lauda.ulapland.fi/handle/10024/62087Missä pykälässä vihapuhe on kielletty?
Näytä se lainkohta.Ihan oikein. Vihapuhe on laitonta. Paitsi tietenkin persujen mielestä, mutta laissa se on laitonta ja lakia pitäisi jokaisen kirkonpolttajan arvostaa.
psst. se oli siinä linkissä.Näytä se lainkohta.
psst. se oli siinä linkissä.
Ihan totta. Sit se on siellä jutussakin, et kiihotus kansanryhmää vastaan ja mä puhuin vihapuheesta. Meniköhän se nyt raukka ihan sekasin... :/Jos se ei oo tikkukirjaimilla ja tavutettuna ni ei vältisti osaa lukee
Ihan totta. Sit se on siellä jutussakin, et kiihotus kansanryhmää vastaan ja mä puhuin vihapuheesta. Meniköhän se nyt raukka ihan sekasin... :/
emmää uskalla. Ties mitä sieltä tulee.Pyydä anteeks ni ei jää paha mieli
Tokihan laulut ovat pahempia kuin terroristi-iskut tai seksuaalinen ahdistelu.
Ihan naurettavaa.
haha, onhan niistä biisien sanoista ennenkin saatu sakkoja aikaan.Sivistysvaltioissa ei ihmisiä tuomita väärien mielipiteiden laulamisesta julki.
Ooks ikinä lukenu raamattua? siitä saataiski aikamoinen kauhukirja aikaan.Niin..sehän ei ole tietenkään vihapuhetta että koraanissa käsketään leikata vääräuskoisten päät irti
Harvemmin sivistysvaltioissa. Suomi ja muut slobomaat ovat sitten oma juttunsa.haha, onhan niistä biisien sanoista ennenkin saatu sakkoja aikaan.
Ymmärsin otsikon niin että syyttäjä vaatii laulaen, mutta taisin ymmärtää väärin
Täyttää hiljaa ISIS nyt maan; Kun Urpo ei rajoja kiinni saa!
Täyttää hiljaa ISIS nyt maan; ja mä teurastusta odottamaan jään!
Mun töihin on mentävä raatamaan; vaan mamut jää vokkeihin nukkumaan.
Kun ne heräilee, ne ruoasta valittaa; pikkuhiljaa alkaa tää jo vituttamaan!
Täyttää hiljaa ISIS jne.
Joka aamu kun silmille paiskataan; uutiset: naisia raiskataan.
Ja vokeissa jurrissa riehutaan; monikulttuuri on suuri rikkaus maan!
Täyttää hiljaa ISIS jne.
Täyttää hiljaa ISIS jne.
Eikö ne pahimmat oltu poistettu youtubesta?Siis mitä ihmettä? Miten tuosta voi mitenkään tuomita kiihottamisesta kansanryhmää vastaan? Tämä jos mikä on väärä poliittinen tuomio ja lain väärinkäyttöä. Ja kukaan ei oikeasti voi olla eri mieltä asiasta. Jos noin ei saa mukamas sanoa, niin sitten raja on vedetty niin alas, ettei kansalaiskeskustelulle yksinkertaisesti ole tilaa. Laki on muutettava!
Ei oikeasti VOI OLLA NIIN, että tuo teksti on tuonut tuomion kiihottamisesta kansanryhmää vastaan! Englannissa käytetään termiä kangaroo court. Suomeksi sama voisi olla käräjäoikeus.
Ooks ikinä lukenu raamattua? siitä saataiski aikamoinen kauhukirja aikaan.