Tää ei oikeesti oo totta!! =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Ensin meni kaarituki pyykkikoneeseen...sit hajos koko kone... Ostin täältä ekocenteristä joka myy vanhoja kunnostettuja tavaroita, uuden pyykkikoneen... Siitä hajos lukitus niin, että se piti avata ruuvimeisselillä...takuu tietysti umpeutu just ennen sitä... Nyt seki sitte sano lopullisesti ittensä irti :kieh: ei oo tosiaankaan varaa lätkiä muutamaa satasta uuteen koneeseen :headwall: voi paskapaskapaskapaska...

Alkuperäinen kirjoittaja MissyMom:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä kun oon ihan pers´aukinen niin ostin koneen Hobbyhallista. En uskalla vanhoja ostaa. Tätä lyhennän 35? kuussa.

Sieltä minäki uuden... Vahinko, ettei niiltä saa rillejä osamaksulla... =)

Mutta silmien laserleikkauksen saa :)
Ei mulla muuten olisi ollut varaa mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Kamalaa... :o

P.askaa säkää... :(

Lohdutusta... :hug:

niimpä... ja aattele mikä pyykkimäärä tulee kolmelta lapselta ja yheltä äidiltä joka vaihtelee vaatteita koko ajan :saint:

Voin kuvitella täältä kolmen lapsen ja kahden aikuisen taloudesta teidän tulevan pyykkivuoren... :/
Jos yksikin päivä ollaan pesemättä pyykkiä, niin... :x

Hei, takuu ei tarkoita sitä että sen ajan umpeutumisen jälkeen ei voi mitään korvauksia enää vaatia. Tuotteen tulee kestää oletetun ajan verran, kuluttajaneuvojilla on jotain listoja näistä oletusajoista! Käyppä kysäseen kuluttajaneuvojalla jos eivät suostu takuun piikkiin laittamaan.

Ja semmosetki tuotteet joissa ei varsinaisesti takuuta ole, niiden tulee kestää sen mihin ne on tarkoitettu. Eli jos takuuta ei ole, se ei tarkoita etteikö siitä voi jotain korvausta saada. Ihan kuluttajaneuvoja on tästä asiasta puhunut! :wave:

Mä kun oon ihan pers´aukinen niin ostin koneen Hobbyhallista. En uskalla vanhoja ostaa. Tätä lyhennän 35? kuussa.

Mutta silmien laserleikkauksen saa :)
Ei mulla muuten olisi ollut varaa mennä.

Ai saa vai? Enpä tiennytkään! Missä kävit?

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:

Ainakin Instrussa on ennen onnistunut.

kuukausi sitten mie hankin uudet rillit Instrun korottomalla luotolla. 90 e/kk 4 kk ajan ja käsirahaa annoin vajaa 100 e.

Kyllä rillitkin saa osamaksulla. Kannattaa kysyä optikolta.

Vanha sanonta että köyhän ei kannata ostaa halpaa, pitää paikkansa.
Itse ostaisin sitten vaikka hobbarista osamaksulla uuden kun raahaisin ½v. välein käytettyjä kotiin.

Yhteistyössä