Tää ei oo kyllä yhtään mun tapaista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Hemmetti ku koko päivän oon ollu tekemättä yhtään mitään. Aattelin vaan istuksia ja olla tytön kans ja ottaa rennosti. Noh, vähän aikaa sit välähti mieleen et huomenna joo täytyy käydä ostaan matkalaukku Biltemasta. Ja sen jälkee heti mennä kampaajalle. Ja sit hakeen H&M:n paketti postista. Ja sen lisäks täytyy pestä pyykit että mä saan just ne vaatteet päälle sinne työhaastatteluun tiistaina mitä haluun.. ja ettiä kaikki työ- ja koulutodistukset ja ottaa niistä kopiot. Ja rikosrekisteriote täytyy paikantaa..

ARGH!! Mä teen aina kaiken mahdollisen etukäteen ku mä en voi sietää viime hetken paniikkeja ja ny mä oon kaiken jättäny huomiselle!! :laugh: Nooh, eipähän ehi huomena panikoida sitä työhaastattelua ainakaan.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Mä jätän aina kaiken viime hetkeen. Haluaisin oppia tekemään asiat aina ajoissa, mutta en vaan millään opi :(

Meillä toi äijä jättää kaiken aina viime hetkeen. Ja mä teen aina ajoissa. Hiemanhan siitä hampaidenkiristelyä välillä koituu kun pitäs suunnilleen ovesta jo juosta ulos ja toinen alkaa siinä vaihees ihmettelee et mitä sitä tarvis mukaan.

Toisaalta, mä taas oon ihan yltiösuunnittelija. Enkä voi sietää sitä ettei hommat mee suunnitelmien mukaan. Äijä kerran nauroki että jos hän sanoo että ei mennäkään tänään kauppaan, mennäänki huomenna, niin mulla jo nousee savu korvista :laugh:

Ja osaltaan mun on kyllä pakkoki kaikki suunnitella.. mul on niin surkee muisti et muuten en muista mitään.. :snotty: Lauantaina lähetään tytön kans kaheks viikoks sukuloimaan pohjoseen ja mulla on jo listaa koneella et mitä kaikkee täytyy ottaa mukaan.. :snotty: :laugh:

Yhteistyössä