Tää ei oo mun päivä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja ylipäätään mitä edes pitää muksua tarhassa jos itse on kotona

Täytyy sanoa että ei kuulu sulle pätkääkään, oma on lapseni. Ja itse maksan paikankin.

no et maksa, etkös ollut viimeksi hakenut oikeutta että ei tarvitse maksaa samaa kuin muut. kun ei varaa. ja taas olet soittelemassa maksusta. kunhan maksaisitkin itse, mutta ei siltä vaikuta.

No en mä nyt hemmetissä maksa täyden kuun maksuja todellakaan, jos mun lapseni on kuusta vain puolet: mä maksan todellisten hoitopäivien mukaan niinkuin muutkin, vai pitäisikö sunkin lapsesi hoito mun maksaa? :o

Ett voi olla ihminen katkera.

Sanon vaan, että jos oisit itse opiskellut nollatuloilla, oisit säkin saanut päivähoitomaksut anteeksi, ihan niinkuin minäkin. Nyt mulla on taas TULOT, vaikkakin pienet, joten maksan siitä hoidostakin.

Ei ole saanut anteeksi mitään, kun ei ole kerjätty. Katsos kun sitä ei katsota äidin tuloista pelkästään, vaan myös puolison tulot vaikuttavat, ja teille olisi tullut isompi lasku tulojen mukaan, mutta kerjäsit ilmaisuuksia.

joita olet taas tekemässä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Ja ylipäätään mitä edes pitää muksua tarhassa jos itse on kotona

Täytyy sanoa että ei kuulu sulle pätkääkään, oma on lapseni. Ja itse maksan paikankin.

no et maksa, etkös ollut viimeksi hakenut oikeutta että ei tarvitse maksaa samaa kuin muut. kun ei varaa. ja taas olet soittelemassa maksusta. kunhan maksaisitkin itse, mutta ei siltä vaikuta.

No en mä nyt hemmetissä maksa täyden kuun maksuja todellakaan, jos mun lapseni on kuusta vain puolet: mä maksan todellisten hoitopäivien mukaan niinkuin muutkin, vai pitäisikö sunkin lapsesi hoito mun maksaa? :o

Ett voi olla ihminen katkera.

Sanon vaan, että jos oisit itse opiskellut nollatuloilla, oisit säkin saanut päivähoitomaksut anteeksi, ihan niinkuin minäkin. Nyt mulla on taas TULOT, vaikkakin pienet, joten maksan siitä hoidostakin.

Kuka nyt katkera on pienitulosella äitille.

Sen kuvan itsestäsi annat kovasti, että ikävä kyllä pakko sanoa että sinä.

Mutta nyt mä en tätä paskanjauhantaa enää jatka, oikein mukavaa illanjatkoa. Nukutahan yösi, vaikka maailmasi pyöriikin napani ympärillä. :wave:

Voitko olla tosissasi. Mielummin käyn töissä kokopv ja saan hyvin rahaa kuin jossain hikisessä kuppilassa töissä, mistä saa surkeeta palkkaa. On sulla rankkaa, rahahuolet ja kaikki, voi että.

Yhteistyössä