Tää ei voi olla totta,ehtiikö tänään soitettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlkoseAlasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IlkoseAlasti

Jäsen
09.03.2008
555
0
16
asumistuki juttu maksuun ensviikoks voi helvetin helvetti!!!!!!!! |O
Vuokrasopimus voimassa 31.10 ja nyt tuli et ei makseta enskuulle kun olen vuoden tässä pätkäsopimuksilla asunut(kytätään isompaa sillä pätkät)
niin tuleekin vuositarkastus vaikka mä olen 3kk välein tuon käyny aina uusiin.ja ne sanoo mulle ettei tarvi vuositarkastuksesta välittää ja nyt kuitenkin näin :headwall: :headwall:
vattu tulis ees ex pääsisin soittaan tonne |O
kuhan kiroon mä oikeesti rupeen itkeen jos sitä ei saa ensviikoks vaan käsittelyssä menee aikaa ja mä joudun peetä nieleen sen aikaa :headwall: :headwall:

Juu anteeksi mä sepostin niin kiukkusena hepreaa.eli siis tänään pääsen soittaan vasta tonne kelaan ja avautuun et miksi minulta katkaistaan asumistuki ,että pitää toimittaa sinne jotain liitteitä???kun minulla on asumistuki uudistettu 1.8.08..
siis minulla jokuvuositarkastu jutun takia katkaistiin(olen asunut tässä viimevuodesta saakka,pätkäsopimuksilla kun odotan isompaa asuntoa ja näin minulla ei ole irtisanomista vaan voin heti sopimuksen lopun jälkeen muuttaa) ja enskuuta ei makseta,vaikka tosiaan tuo tehty taas 3kk 1.8.08..
odottelen ex et pääsen soittamaan tuonne et mitä tää oikein on |O
olen meinaan täysin kusessa jos ne ei laita sitä maksuun enskuulle heti vaan mun tarvii toimittaa sinne jotain lappuja,mutta mitä lappuja kun ne on taas viety sinne 1.8??? |O |O

Yhteistyössä