Tää maha on vissiin "kulissi", ei se synny ikinä.

01.04.2007
891
0
16
"Vasta" kylläkin 40+6, mut silti. Vuosi sitten syntynyt esikoinen tuli 39+6 aivan omin voimin, ilman ongelmia, oletin sit vaan, että tämä tulisi vielä liukkaammin.. =)

Mä olen ollut jo kolme viikkoa lähtövalmiudessa... ei sinänsä rasita, nyt vaan sit pukkasi flunssakuumeen, miten täs mitään jaksaa ponnistella?? :(

Siis jos se nyt edes syntyy. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nasu-u:
"Vasta" kylläkin 40+6, mut silti. Vuosi sitten syntynyt esikoinen tuli 39+6 aivan omin voimin, ilman ongelmia, oletin sit vaan, että tämä tulisi vielä liukkaammin.. =)

Mä olen ollut jo kolme viikkoa lähtövalmiudessa... ei sinänsä rasita, nyt vaan sit pukkasi flunssakuumeen, miten täs mitään jaksaa ponnistella?? :(

Joo ihan selvä feikki raskaus
:D :D :D :D Ajattele pääset sillä vaikka seiskaan. :D

kyllä ne lääkärit tulee hakemaan, luota muhun :)

nimimerkillä: 2 viikkoa myöhässä, synnytys käynnistetty, ei auta, 25 h myöhemmin syntyy nibbler murtuneella solisluulla, patti ja punanen rinkula päässä :)

Alkuperäinen kirjoittaja katse:

Joo ihan selvä feikki raskaus
:D :D :D :D Ajattele pääset sillä vaikka seiskaan. :D

Tähän pyritään, loma ehkä jonnekin lämpimään, näyttelen valokuvaajalle raskausarpiani. ;)
:laugh:

Ai sun jee..

Mä just kuulin sellaisesta nasevasta "minuuttisynnytyksestä"; ei suppareita, vaan samalla purskautuksella lapsivedet ja vauva. Kätilöt katselleet toisiaan ja todenneet, että mitäs, laitetaanko kestoksi..ööh.. minuutti?

Ai jestas...kiva kuulla. :D < väkinäistä hymyä.
Miekin täällä o-d-o-t-t-e-l-e-n. Rv 40+3. Jiihaa. :whistle:

Yhteistyössä