Tää on ihan liian kamalaa ollakseen totta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HeviäPRKLE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HeviäPRKLE

Aktiivinen jäsen
01.12.2007
4 507
0
36
Kemi
Ihanan ja rakkaan ystäväni mies päätti ottaa itseltään hengen viikonloppuna!Ystäväni löysi miehensä autotallista hirttäytyneenä koiran hihnaan!!

En tiedä mitä sanoa ystävälleni :'( Mitään viestiä mies ei jättänyt!Suunnittelivat häitä ja talon ostoa..kaikki oli hyvin päällisin puolin.

Miten voisin lohduttaa ystävääni tällaisella hetkellä? :'(

Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
Laita viestiä, että sit kun haluaa, olet valmiina kuuntelemaan ja olemaan läsnä...

Laitoinkin viestiä että olen aina hänen tukenaan. Mulle saa soittaa vaikka keskellä yötä ja olen viivana hänen luonaan. On vaan niin vaikea olla kun en voi olla hänen luonaan :'(

Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Laita viestiä, että sit kun haluaa, olet valmiina kuuntelemaan ja olemaan läsnä...

Laitoinkin viestiä että olen aina hänen tukenaan. Mulle saa soittaa vaikka keskellä yötä ja olen viivana hänen luonaan. On vaan niin vaikea olla kun en voi olla hänen luonaan :'(

Teit aivan oikein kun laitoit hänelle viestin että voi ottaa yhteyttä milloin vaan. Anna hänelle aikaa...hän varmaan haluaa nyt olla hetken yksin.

Olen itse kokenut lähes saman muutama vuosi sitten. Oli lohduttava tietää että ystävät olivat valmiina kuuntelemaan ja tulemaan kun heitä tarvitsin.

Itse en jaksanut vastata puhelimeen tai ottaa yhteyttä keneenkään. Oli kuitenkin lohduttavaa jos joku tuli käymään, teki ruokaa ja vaikka imuroi. Laita ystävällesi viestejä, joissa kerrot olevasi aina käytettävissä, jos et pääse fyysisesti käymään. Myös käytännönjärjestelyissä(hautajaiset) voisit olla avuksi, jos ystäväsi ja miehen omaiset haluavat apua.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:

Teit aivan oikein kun laitoit hänelle viestin että voi ottaa yhteyttä milloin vaan. Anna hänelle aikaa...hän varmaan haluaa nyt olla hetken yksin.

Olen itse kokenut lähes saman muutama vuosi sitten. Oli lohduttava tietää että ystävät olivat valmiina kuuntelemaan ja tulemaan kun heitä tarvitsin.

Jos on hyvä ystävä (ja muutenkin) niin varmaan voisi myös soittaa. Voi olla liian raskasta hänen itse ottaa keneenkään yhteyttä ja pyytää apua:(

Alkuperäinen kirjoittaja immu:
Olet läsnä, se on tärkeintä. Ja kuuntelet, jos ystäväsi haluaa puhua. Mutta älä jätä häntä yksin, se on kauheinta.

Peesi ja tarvitsee kaiken mahdollisen avun taatusti.Tee ruokaa, käy kaupassa hänelle ota lapsia hoitoon... Ole vakka hänen luonaan yötä ihan mitä vaan, kunhan nyt olet läsnä ja tavoitettavissa

Yhteistyössä