tää on jostain toisesta maailmasta tää närästys!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
AAts se on hirveetä. Mulla närästi mahalaukussa asti, niin että tuntui koko ajan, et on nälkä. :(

Se on vielä pientä närästystä tämän polttavan närästyksen rinnalla.

Aika ikävää. Varsinkaan jos ei keksi mikä siihen auttaisi. Mulla autto 5 minuutiksi syöminen. Ne närästyslääkkeet auttaa vaan ruokatorveen.

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä kohtalon toveri! Auttaako sulla mikään keino närästykseen?

lasillinen maitoa pitää närästyksen tiessään ehkä muutaman minuutin..renniestä ei oo mihinkään!!

Samariniin olen siirtynyt enemmän, vaikka sitä ei kai niin raskausaikana suositella, mutta mulla se auttaa enemmän kuin Rennie, piimä, maito tai mantelit.

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
no, sitähän sanotaan että vauvalla hiukset kasvaa sillon kun äitiä närästää, ni tällä vauvalla täytyy olla ihan tolkuttoman pitkät hiukset!!

Haa :) En oo kuullukaan että vauvalla närästyksestä hiukset kasvaa, hauska juttu.

Mua kans närästi hirveesti raskauden aikana ja kyllä oli vauvalla syntyessään jo paljon tukkaa et ehkä siinä on perää ;)

Tuttua on! Viime raskaudessa närästi niin, että nukuin neljä kuukautta istualteen. Oli oikeammin refluksia, nousi mömmöt suuhun asti, vaikka seisoin. Kaikki närästi. Söin pääasiassa vaaleaa leipää ja perunaa. Vesi oli yksi pahimmista. Sainkin sitten lääkäriltä tiedon, että Antepsinia voi käyttää raskausaikana. Saa ilman reseptiä apteekista. Se auttoi aika paljon!
Nyt tässä raskaudessa sama homma. Tosin tuon ekan jäjiltä mulle tuli refluksitauti, ja söinkin vakituiseen Zoltia. Sitä ei voi käyttää nyt, vaan käytössä on Losec. Ilman ei pärjäisi.

Yhteistyössä