|O ihan käsittämätöntä!!! koko ajan!! :x no, sitähän sanotaan että vauvalla hiukset kasvaa sillon kun äitiä närästää, ni tällä vauvalla täytyy olla ihan tolkuttoman pitkät hiukset!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Sitä vaivaa ei mulla ole ollut vieläkään. :attn: B)
*Yöllä kramppaillut.*
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:AAts se on hirveetä. Mulla närästi mahalaukussa asti, niin että tuntui koko ajan, et on nälkä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä kohtalon toveri! Auttaako sulla mikään keino närästykseen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:AAts se on hirveetä. Mulla närästi mahalaukussa asti, niin että tuntui koko ajan, et on nälkä.![]()
Se on vielä pientä närästystä tämän polttavan närästyksen rinnalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä kohtalon toveri! Auttaako sulla mikään keino närästykseen?
lasillinen maitoa pitää närästyksen tiessään ehkä muutaman minuutin..renniestä ei oo mihinkään!!
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:no, sitähän sanotaan että vauvalla hiukset kasvaa sillon kun äitiä närästää, ni tällä vauvalla täytyy olla ihan tolkuttoman pitkät hiukset!!