Tää on just niin tätä taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja narsissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

narsissi

Aktiivinen jäsen
18.07.2007
1 180
0
36
Viimeöisen jälkeen kaikki menee taas mönkään!

tässä yölliset tapahtumat:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1362038#m15162301

No tänä aamuna sitten lapsen vaippa oli valskannut ja koko sänky kusessa.
Eli yöllisten pyyhkeiden jälkeen pitää pestä lapsen petivaatteet JA patja, koska toi vatipää ukko ei ollut laittanut muovifroteeta lakanan ja patjan väliin vaikka asiasta kuinka monta kertaa huomautin! (mies siis petasi lapsen sängyn viimeksi).

Nyt on sitten vessa täynnä pyykkejä! pyyhkeitä, peittoja, vaatteita, kaikkea!
Haisee ihan hirveelle! käyneelle hiivalle, paskalle ja kuselle :x

Jouduin sitten laittamaan kaiken lisäksi lapselle patjaksi meidän sängystä viimeiset puhtaat peitot, joten ensi yönä nukutaan kylmästi pelkissä pussilakanoissa!

Joo kunhan tuo mies tulee kotiin (joka joutuu tänään joka tapauksessa jäämään ylitöihin), niin minä poistun samalla ovenavauksella ja jätän miehen tänne yksinään pesemään ja pyykkäämään!
Meni hermot!
Nyt on mun vuoro viettää vapaa iltaa pitkästä aikaa!
Miehen täytyy illalla käydä asioillaan, mutta saa kyllä ihan ite hommata lapsenvahdin siksi aikaa. niinhän minäkin joudun aina tekemään :headwall:

Ehkäpä huomenna olen jo vähän paremmalla mielellä, kun pääsen tänään leffaan ja syömään kaverin kanssa |O

Voi ei sun elämääs :D Tiedän kyllä noita päiviä, kun kaikki menee päin persesttä. Sit haluaisi vain hautautua sänkyyn peittojen alle. Ja olen sitä mieltä, että kotivakuutus korvaa kyllä vahingot. Soita ensin johonkin toiseen vakuutusyhtiöön ja kerro mitä tapahtui ja kysy korvataanko ja sit vasta omaasi kertomustasi mahdollisesti hieman muuttaen. Mutta mun mielestä pitäisi korvata, koska sinähän sen vesiämpärin kaadoit?

Kyllä se siitä. Nyt siivoilet ja illan vietät ansaittua lomaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Miksi teillä pidetään viinipulloja ikkunalaudalla?

Ne oli siinä väliaikaisesti.

Mutta aivan hyvin koira olisi voinut pudottaa pullot pöydältäkin, että ei se paikka ole merkityksellinen. Ikkunalauta on siis leveä, että pullot siinä hyvin mahtuvat olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Siivoa nyt vaan ne sotkut, koska olet huilailemassa päivät kotosalla

No tervetuloa katsomaan kuinka meillä huilaillaan, niin ehkä osaat jättää sen jälkeen tällaiset kommentit pois :whistle:

Nyt on lapsukaiset päiväunilla (tai vain toinen nukkuu, toinen metelöi vieläkin), kone pyörimässä ja narulle laitettu edelliset pyykit.
Valitettavasti meillä on vain tuo yksi pyykkikone, joka ei pese pyykkejä viidessä minuutissa ;)

Ja saa tuo mies itse pestä patjan, kun kerran ei lukuisista huomauttamisista sittenkään laittanut sitä perhanan muovifroteeta.

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Miksi teillä pidetään viinipulloja ikkunalaudalla?

Ne oli siinä väliaikaisesti.

Mutta aivan hyvin koira olisi voinut pudottaa pullot pöydältäkin, että ei se paikka ole merkityksellinen. Ikkunalauta on siis leveä, että pullot siinä hyvin mahtuvat olemaan.

Tuli vaan mieleen, viini kun ei parane lämpötilan vaihtelusta. Luulin että kaikki käyttävät keittiön kaappeja säilytykseen :D
ps. vaahtomuovipatjaa ei voi pestä sitten..

Yhteistyössä