tää on niin tätä...imetysliiveistä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli tyhmä pää niin ei tuu mitään.
ostin viikonloppuna imetysliivit lindexiltä, kotona huomasin että niissä pitsi rikki; no kävin tänään toisessa kaupungissa lindexillä mistä löysin samanlaiset liivit ja 2 eri värinä. koska liivit tuntuivat silloin viikonloppuna niin hyviltä ostin molemmat ajatuksena että palautan ne viikonloppuiset rikkinäiset takaisin kauppaan...äsken tulin kotiin ja huomasin että olin sitten ottanut kuppikoon liian isot liivit sieltä toisesta kaupungista, johon ei palautus onnistu vaihto/palautusajan puitteissa.
ja siis olin omasta mielestäni VARMA koosta, siis tyhmähän olin kun en sovittanut mutta 3 alle 4-vuotiaan kanssa kaupassa siitä ei tuntunut tulevan mitään :( ja nyt harmittaa kun niitä liivejä ei ole enää juurikaan missään.
mitäs tässä nyt keksisi: fyllinkejä toppauksiin vaiko mitä :( :( HARMITTAA...

Onkohan sen väliä mille Lindexille palauttaa? Jos kokeilet palauttaa siihen lähimpään. :) Jos eivät huoli, niin myy tosiaan huutonetissä/kirpparilla, jätä laput paikoilleen jos et ole vielä poistanut niin näkyy että uudet ovat.

sovitin kyllä triumhilta jotain mamabel tai vastaavia liivejä mutta ne eivät istuneet. toistaiseksi ainoat hyväntuntuiset ovat olleet nuo lindexin liivit mutta siis tahtoisin niistä sellaiset pitsiversiot jotka ovat olleet kevään malli ja joita ei enää juurikaan siis löydy...ei verkkokaupastakaan, tarkistin juuri!!

Yhteistyössä