Tää on niin tätä ja mä en jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja löllykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

löllykkä

Jäsen
28.06.2005
585
0
16
Onko muilla yhtä hankalaa kuin meillä..... Ite aina olen lasten kans kotona ei siinä mitään mutta ukko ei tee mitään kun on paikalla. Naisen tehtävä on kuulemma pitää koti järjestyksessä ja huolehtia lapsista. Nyt jo ties mones viikonloppu kun taas kerran lähti käymään yhdellä.... Mutta silti saapuu kotiin vasta kun baari menee kiinni. Alku viikosta lupasi/sanoi että lähtee lasten kans mummin luona käymään eli on siellä yötä. Että saan minäkin olla joskus ihan issekseen ja levätä kunnolla. Mutta ei sitten lähtenytkään.... Mikähän oli syy... Piti päästä baariin. Sanoinkin että jos lähtee niin kotiin ei tarvi tulla. Vastasi että "miksi luulet mun lähtevän baariin..." "ja "luuletko että kotiin tulen on siellä parempiakin tarjolla" Ja kuulemma ei tarvi edes ettiä. Siellä odotetaan..... Että semmosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
No ei mukavalta kuullosta. :hug: Älä alistu tuommoiseen. Sinun ei ole mikään pakko hyväksyä mieheltäsi tuollaista käytöstä.

Olen ihan samaa mieltä. Jos mies ei ole valmis sitoutumaan perheeseen niin olisko ehkä parempi elää ilman sitä miestä?

meillä on ihan samanlaista, paitsi mies joskus järjestelee paikkoja ja tiskaa. Tämän takia otan tytön ja muuta toiselle paikkakunnalle ainakin toistaiseksi. Saa mieskin kokeilla miten se elämä todellisuudessa onnistuu, kun joutuu ottamaan ite vastuun asioistaan

Pakko kysyä onko sun mies suomalainen? Oon meinaan kuullut samankaltaista puhetta tuttujen ulkkismiesten suusta. Kansalaisuutta tai etnistä ryhmää en aio nyt mainita ettei tule riitaa. Mutta tuo, että naisen hommaa on pitää koti siistinä ja hoitaa lapset, ja baareissa juokseminen, sekä nuo "luuletko että tuun kotiin, baareissa on parempiakin tarjolla"- jutut pisti epäilemään.
Toisaalta, on niitä paskoja ihan supisuomalaisissa Jusseissakin.
Älä tuhlaa elämääsi tuollaisen kanssa. Haluatko muka olla kuvailemasi kaltaisen miehen kanssa, jonka kunnioitus sua kohtaan on nolla?
Taitaa olla suurien päätösten aika edessä sulla :hug:

Itse joskus elännyt tollasessa suhteessa...
Ja voin sanoa ettei se paremmaksi siitä muutu...
Tai no muuttui kun erottiin :D Itsellä 3 viikonloppuna kuussa vapaata, voin tehdä mitä haluan...Nyt ex kököttää lasten kanssa viikonloput kotonaan :p