aamulla nukuin pommiin, ryntäsin räkä poskella töihin ja työpäivä meni ihan päin persettä, pääsin töistä niin lähdettiin ipanan kans kaupoille jossa se käyttäyty huonommin kun ikinä ennen (eli vinku ja marisi koko ajan, 5v... aina osannu käyttäytyä julkisilla paikoilla!)
sit kotiin mistä mies oli juuri lähteny eli sitäkään en onnistunu näkeen.. toinen koira oli ripuloinu hirveen liukumiinan eteiseen johon toki astuin, siivosin ja säädin aikani ja aloin laittaa ruokaa. mustapippurimylly levis pitkin keittiöö, niitä pippureita oli joka paikassa!! sit meni hermo ja ajattelin et NYT mä istun alas ja ei kiinnosta mikään, niin eikös muksu liukastu ja huuli halki laattalattiaan.. sitä sit itkettiin puoli iltaa ja toinen koira vinku ulos. hirveellä hopulla käyttään se paskalla ja samalla käytin toisenkin, joka sit repäs itsensä pannasta läpi ja hyppi ja pomppi eikä antanu kiinni. no, sain piskit sisälle ja piti alkaa laittaa lasta nukkumaan, niin "mul on jano, mul on nälkä, mul on pissahätä, liian valosaa, liian pimeetä, kylmä, kuuma, jalka palelee, kädellä on hiki, tyyny on huonosti, plääplääplää...."
nyt lapsi nukkuu ja mies tuli kotiin, otti koirat kyytiin ja lähti niiden kans juoksemaan ja mä avasin punaviinin enkä enää nouse tästä ennenkun on pakko. huh. :xmas: :xmas: :xmas:
että siinä teille päin helvettiä putkeen kirjotettu pötkö mun putkeen mennestä pötköpäivästä. shilirimpsis!!!! :snotty: