Tää on ollu mun elämäni hauskin palstailupäivä!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koukussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Koukussa

Vieras
Täällä olen harmaana jonku aikaa seurannut sivusta ja sitten itekki jääny ihan koukkuun palstailuun.. :)

Tänään ollu niin mahtavat keskustelut että voi elämä!! :O

Yhdestä ketjusta oon repiny niin paljo huumoria tähän tylsään elämääni. Aika monta sivua niinki tylsästä aiheesta ku raha! Tulipa taas todettua että meitä on moneen junaan. Ja mikä parasta, osa jää asemalle! :D

Tää oli mun elämäni eka alotus ja ylipäätään kirjotus koko palstalle, heh. Tästäkö se alkaa?! Onko tähän lääkettä? :)

Revi ittes äkkiä irti tästä! Lähde ulos, lenkille, lasten kans leikkimään, vessaa siivoamaan, nukkumaan! mitä tahansa muuta kuin alat tätä harrastaa!!! Tämä on vakava varoitus!

no, kyllähän tää on kivaa. Mulla tulee ns. kausia, että joskus on pakko päästä palstailee ja taas toisinaan ei mitään mielenkiintoa koko palstaa nähäkään :D :D

Pakene vielä kun voit. Tulevaisuudessa se on mahdotonta.

Monet naurut on kyllä täältä saatu. Monta ongelmaa ratkottu ja osa ongelmista jääny vaille vastausta. But hey, That's life.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Revi ittes äkkiä irti tästä! Lähde ulos, lenkille, lasten kans leikkimään, vessaa siivoamaan, nukkumaan! mitä tahansa muuta kuin alat tätä harrastaa!!! Tämä on vakava varoitus!

Niin on ja ihan tosi.. pahasti koukuttavaa!

joo, tää kyllä koukuttaa, mä luen joka päivä, mutta mutta, en ymmärrä miten te palstamammat ehditte kirjotella ja lukee täällä kaikki jutut, tai sitten te jätätte kodin tai lapset hoitamatta tai molemmat, ei millään voi ehtii kaikkee tehdä jos koko päivä n istuu lukee palstaa... sori. mulla ei ainakaan aika riitä

niin ja ei tulis mieleenkään että kotihommat tai lapset ja mies joutus tän takia kärsimään. sitä kans ihmettelen että onko jotku oikeesti AINA täälä ja ehtii kaikki jutut lukea ja kommata.

Yhteistyössä