Tää on ollut kyllä suhteellisen paska päivä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Ensin ukko ei heränny aamulla vaikka lupas eilen illalla et mä saisin nukkuu,sit mä kaadoin ne helvetin keitinvedet mahalle ja paloin poroksi.Sitten ukko taas otti ja lähti pelaa futista ja lipittää kaljaa niinkuin joka päivä lomansa aikana.Sitten exän kanssa tuli taas kinaa kun sanoin että se voi ottaa tytön perjantaina ja pitää sitä viikon ku exäl loma ja oltiin sovittu että viikon pitää sitä lomansa aikana.Ja typy on huomen menossa sinne yöks kun mulla to aamuna ultra niin aikasin.Niin exä rupes vikisee että jos tyttö tulee yökylään jo huomenna ja sit taas perjantaina niin hän kyllä tuo sen kotiin ens viikon keskiviikkona |O Eli siis torstaina tulee sit yheks yöks takas kotiin ja perjantaina uudestaan :headwall: :headwall: Niin no,onhan se tietysti ylivoimasta olla yhtään ylimäärästä lapsensa kanssa |O Vittuperkele.

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
:hug: Onko masu kovin kipiä?

Ei enää ku hain apteekista rasvalappuja ja panadoolia.Onneks helppas,oli kyllä melkoset tuskat ennen sitä :x

Ihan varmaan on tuskia ollu. Hyvä kun sanoit pitää hakee itekkii noita rasvalappuja. Mein pikkuselta palo joku aika sitten käsi porukoitten luona kiukaaseen, onneks vaan pari sormee mutta kyllä harmitti kun ei ollu noita lappuja joutu vähän soveltamaan.

Toivottavasti siun pipi paranee nopsaan :)

Minä en tajua tuota, että joillekkin on niin vaikeaa viettää aikaa oman lapsensa kanssa...! Ihan ku se olis jotenkin iteltä pois kun ottaa vastuun lapsesta. Tai no en oo ikinä ollu vastaavassa "eroperhe" tilanteessa, mutta näin oman kokemuksen pohjalta ajateltuna on aika outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Minä en tajua tuota, että joillekkin on niin vaikeaa viettää aikaa oman lapsensa kanssa...! Ihan ku se olis jotenkin iteltä pois kun ottaa vastuun lapsesta. Tai no en oo ikinä ollu vastaavassa "eroperhe" tilanteessa, mutta näin oman kokemuksen pohjalta ajateltuna on aika outoa.

Joo samaa ihmettelen minäkin.Exän aivotoiminta on jotenkin niin alkeellista että se meinaa että kun tyttö on hänellä niin mulla on lomaa ja kivaa niin eihän se käy laatuun :headwall: Että mitä kurjempi olo mulla niin sen parempi sille.

Uusimmat

Yhteistyössä