Tää on taas niin meidän tarhaa..

taikatalvi-03

Jäsen
16.01.2006
343
0
16
Kesätauon jälkeen päiväkoti avasi ovensa tänään ja koska meillä oli vapaapäivä, kipaisin viemään tytön tulevat hoitoajat henkilökohtaisesti paikan päälle, kun tarha on tuossa kadun toisella puolella. Noo, kun ojennan lappusen hoitajalle, tää töksäyttää että "ai tuleeks se vielä meille hoitoon?" Mä olin ihan että MITEN NIIN?? Tää ihan pokkana selittää että mun lapsi on siirretty nyt toisessa talossa sijaitsevaan ryhmään, koska iltahoidon tarve on niin vähäinen.

Sitten kehtas vielä alkaa vänkyttämään että kai minä nyt ymmärrän että kun on muitakin jotka tarttee sitä paikkaa jne.. VOI #### Kai mä nyt SEN ymmärrän, mutta sitä en, että meille ei ole asiasta mitään ilmoitettu!!! Menin johtajan juttusille ja sielläkin riitti selityksiä. Kuulemma päätetty jo keväällä ja johtaja on useamman kerran jättänyt tarhaan viestiä että minun pitäisi hänelle soittaa ja kun en ole soittanut, on lopulta tehnyt päätöksen ilman minun mielipidettäni muttei edelleenkään minulle ole asiasta voitu ilmoittaa. Minulle asti soittopyyntö ei ikinä ole kulkeutunut.

Kiva kun ei yhtään ole ehtinyt lasta valmistella uuteen tilanteeseen. Onneksi tyttö on reipas ja otti asian todella hyvin, kuulemma kiva mennä huomenna uuteen tarhaan. Minua vaan tässä enemmän ketuttaa.. Ja mietin vaan että jos ois yhtään vaikeamminsopeutuva lapsi; arka ja ujo, niin vois olla aika kova paikka huomenna..

Vitsi kun ottaa päähän tommonen!!! |O |O

Ihan törkeetä. Mä tekisin jonkin virallisen valituksen tuosta toiminnasta. Ei ne siellä tarhassakaan tädit mitään jumalia ole ja ansaitsevat saada huomautuksen huonosti hoidetusta työstä siinä missä kaikki muutkin. Voi että, mä varmaan räjähtäisin jos sattuisi meidän kohdalle. Toisaalta, koita miettiä silleen et jos tarha on tota luokkaa niin voi olla onni et paikka vaihtuu :whistle:

Minähän täällä olen jo koittanut sanoa moneen kertaan, että päiväkotien touhu on syvältä! Itse olen ylen tyytyväinen että siirryimme pois päiväkodin piiristä ja nyt voin hyvillä mielin puuttua rankalla kädellä päiväkodin epäkohtiin muiden kanavien kautta! Mulle vaan täällä palsta isoon ääneen kertoi että vika on minussa ja lapsessani jos emme päiväkotien mielettömyyksiin sopeudu.

Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Juu, ja ei ole eka kerta kun on pistäny silmään ettei homma ole ihan hanskassa.. Kyllä mullekin tuli olo, että ei helvata pitäiskö tästä jo johonkin soittaa.. :$

Jos päiväkoti on kunnallinen niin ota yhteyttä siihen lautakuntaan jonka alaisuuteen päiväkoti ja sen työntekijät kuuluu.

Siis eikö siellä kukaan osaa avata suutaan ja puhua henkilökohtaisesti vanhemman kanssa?? Outoo toimintaa kyllä. Kyllä mun entinen pomoni osasi mennä puhumaan henkilökohtaisesti vanhempien kanssa, jos on aihetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Siis eikö siellä kukaan osaa avata suutaan ja puhua henkilökohtaisesti vanhemman kanssa?? Outoo toimintaa kyllä. Kyllä mun entinen pomoni osasi mennä puhumaan henkilökohtaisesti vanhempien kanssa, jos on aihetta.

No sama tuli minulle mieleen, että eikö olisi voinu vaikka hihasta nykästä, herranjumala lähettää vaikka kirjeen, yrittää soittaa, on heillä meidän molempien puhelinnumero. Mutta ei mitään. Oli vähän selittelyn makua tuossa soittopyyntöjutussa. On tainnu vaan sattua kunnon moka ihan johtajatasolla ja siitä on helppo syyttää alaisia. Tai sitten ovat hoitajat vaan todella huonomuistisia. Eikä ilmeisesti oikein kukaan tiedä kuka on mistäkin vastuussa.

No, miks ei se johtaja oo itte soittanu sulle, jos et oo saanu niitä soittopyyntöjä, joita hän sanoo jättäneensä sulle. Vois muuten olla ihan hyvin kyseessä meidän kunta, täällä päivähoitotoiminta on ihan pyllystä ph-johtajan takia :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:
No, miks ei se johtaja oo itte soittanu sulle, jos et oo saanu niitä soittopyyntöjä, joita hän sanoo jättäneensä sulle. Vois muuten olla ihan hyvin kyseessä meidän kunta, täällä päivähoitotoiminta on ihan pyllystä ph-johtajan takia :/

Niinpä, jos on kerran useammin soitellut tähän mun lapsen ryhmään (jossa on meidän tiedot ainakin ihan varmasti) niin eikö ois voinu samalla kysyä sitä mun puhelinnumeroa ja soittaa itse?

Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Taikatalvi, missäs sua on pidetty? :) Me tuolla kerhossa on kaivattu sua. :wave:

Tervehdys! :)

Mua on pidetty nimenomaan.. Töitä tehny koko kesän niin tukka putkella ettei koneelle enää kerkeä koskaan.. :kieh:
Jep, ei varmaan niinä harvoina vapaa-aikoina tule ensimäisenä mieleen alkaa palstaileen. Käyhän moikkaan joskus meitä tuolla klubilla!

Ai niin, toivottavasti tuo päiväkotiongelma selviää parhainpäin. :hug:

Yhteistyössä