tää on taas sellanen päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
et on käyny mielessä sen tuhannen kertaa että MIKSI oi MIKSI mä en ottanu chihuahuaa, mäyräkoiraa, kiinanpalatsikoiraa tms vaan tanskandoggin;

tää asunto on niiiin ahdas et me kompuroidaan toisiimme koko ajan ja sit ku kaveri on niin iso et sen naama on koko ajan mun naamalla ku istun/makaan ja se se vasta mukavaa on varsinkin kun pikku puudeli on käyny juomassa ja kauheet limajojot roikkuu suupielistä :x

pienen koiran ruuan kerjääminen jää huomaamatta kun se on niin matalalla, mut koitapa olla huomaamatta tollanen norsu joka on samalla tasolla sun pään kanssa :D
(tolla ei ole asiaa keittiöön ku syödään, joten se istuu eteisessä tuijottamassa :xmas: )

äitin hanipallero :D :heart:

meillä mies haluais joskus tanskandogin... musta ne on ihania jne. mutta yhtä asiaa en kestä ja se on toi kuolaaminen. Mä inhoan yli kaiken ku koirat kuolaa. tuo keskikokonen spanieli riittää tai sitten se doggi sais olla ulkomajotuksessa aina ja sitä en halua.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Meillä taas on pölkkkärillä karvanlähtöaika |O |O Hermot menee, kun sitä karvaa on joka paikassa ja se on sellasta pehmeetä höttöä, joka tarttuu vaatteisiin ja sohviin yms. kiinni :/

Meil oli isännän tipsu viikonlopun hoidos ja sil oli karvanlähtöaika, samanlaista pehmeetä höttöä joka paikka täynnä,eikä lähe irti ku teippirullalla... imurointi sohvasta on yhtä tyhjän kans... ja se oli viime viikonloppuna :o mä edelleen siivoilen niitä samoja karvoja...
On meillä toki 2 omaaki koiraa,mut niil ei tolleen oo ikinä lähteny karvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Meillä taas on pölkkkärillä karvanlähtöaika |O |O Hermot menee, kun sitä karvaa on joka paikassa ja se on sellasta pehmeetä höttöä, joka tarttuu vaatteisiin ja sohviin yms. kiinni :/

Meil oli isännän tipsu viikonlopun hoidos ja sil oli karvanlähtöaika, samanlaista pehmeetä höttöä joka paikka täynnä,eikä lähe irti ku teippirullalla... imurointi sohvasta on yhtä tyhjän kans... ja se oli viime viikonloppuna :o mä edelleen siivoilen niitä samoja karvoja...
On meillä toki 2 omaaki koiraa,mut niil ei tolleen oo ikinä lähteny karvaa.

Meillä onneks sohvasta lähtee ihan ok, mutta auton takaboksi on ihan järkyn näköinen :| Siitä se karva ei lähde irti millään. Viikon tää karvanlähtö on nyt kestänyt.. eiköhän se kahden viikon päästä ole ohi :whistle:

Yhteistyössä