tää on tätä mun "omaa aikaa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärrimurri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ärrimurri

Aktiivinen jäsen
11.05.2006
3 510
0
36
Miten se onkin niin, että kun mies nukkuu vauvan kanssa iltaunia ja olis siis mahdollisuus tehdä ihan mitä ite haluaa vihdoinkin, niin sitten ei keksi yhtään mitään tekemistä. Tää on aina tätä. En mä oikeesti täällä palstalla halua pyöriä, en vaan keksi muutakaan. Kun vauvan kanssa pyörii kotona koko päivän, oottaa niin kauheesti hetkeä jolloin olis aikaa tehdä ihan omia juttuja, mutta mitä ne jutut sitten ovat?? :/

Kotitöitä nyt olis kyllä riittämiin, mutta laitoin jo pesukoneen pyörimään ja tää pitäis olla nyt sitä mun omaa aikaa! Sitä aikaa jolloin voin rentoutua ja tehdä mitä haluan! Älytöntä...

Minulle oma vauva oli sellainen ihme, että se oli sitä omaa aikaa kun sai hoitaa vauvaa. Ja kun joskus vähän nukkui, ehti lueskella rauhassa lehtiä ja keitellä kahvia ja siivota.

Sitten kun oli tuo leikki-ikäinen ja vauva, olikin jo raskaampaa ja sitä omaa aikaa oikeasti tarvitsisi, mutta silloin siihen ei ollut enää mahdollisuuksia, kun esikoinen tarvitsi illalla isältään huomiota, tai sitten kotitöitä oli enemmän kuin silloin kun on vain vauva.

Nyt meistä on tullut sellaiset vanhemmat, joita lapsena ihmetteli, nukkuisimme aina kun siihen on mahdollisuus. Olemmeko vanhuksia jo?

Sohvalla pötköttely :whistle: :D

Tuo sama asia vaivasi muakin jonkun aikaa esikoisen syntymän jälkeen....siis että jotain ihmeellistä pitäis aina keksiä, kun on omaa aikaa. Mut ei enää! Mun mielestä on rentouttavaa ihan vain olla ja pötköttää tai lukea, tehä jotain ihan tavallista, vaikka sitten niitä kotihommia ja niitten päälle hetken rauhassa rentoutua....erikseen on sitten ne reissut, kun oikeesti tehdään jotain ja yleensä miehen kanssa, tällöin lapsi siis muualla yökylässä.

Yhteistyössä