tää on vähän ehkä pöllö kysymys mutta millon te olette eron jälkeen laittanut kuvat ja muut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
jutut johonkin muistojen laatikkoon? sehän on tietty ihan ihmisesetä kiinni mutta miten te olette toiminut?
Minä kun laitoin kuvat lähes heti pois silmistä mut tyrkkäsin ne vaan kappiin ja siellä ne on vieläkin,en tiedä millo ne sieltä pysytyn jemmaamaan laatikkoon ja talteen.Entäs kaikki lahjat?
Entäs valokuvat albumissa?otanko mä exän kuvat sieltä pois vai miten kun niissä albumeissa on muutenkin muita kuvia...Tuntuu pöllöltä nyt kysyä tälläsia.

En ota albumeista kuvia pois, koska ovat osa jatkumoa, mitä elämässä on tapahtunut. Muutaman vuoden päästä niitä pystyy katsomaan normaalisti. Sama on lahjojen kanssa. Ne on minulle annettu ja ovat minun tavaroitani nyt, vaikka olisivatkin eksältä.

onhan ne kuvat albumissa varmaan pakko pitää ainakin osin kun siellä on myös yhteisen kummilapsemme kuvia joissa ex on yksin ja minun kanssa niissä kuvissa.
Ja yövaatteetkin joita nyt pidän on exältä saatu enkä minä niitä heitä pois.Eniten nyt noi kuvat nyt mietityttää,en pysty vielä katsomaan niitä enkä varmaan aikoihin.
Kamerassakin vielä viimeiset kuvat joita en ole kuviksi tulostanut,pitäisiköhän ne ottaa kuviksi jossain vaiheessa.

Mä hävitin kaikki heti eron jälkeen. Yhtään yhteiskuvaakaan ei meistä jäänyt. Toki niitä muilla ihmisillä on. Säilytin ainoastaan ne missä eksä on lapsen kanssa.

Eikä ole yhtään kaduttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja nkjöd;24534829:
Mä hävitin kaikki heti eron jälkeen. Yhtään yhteiskuvaakaan ei meistä jäänyt. Toki niitä muilla ihmisillä on. Säilytin ainoastaan ne missä eksä on lapsen kanssa.

Eikä ole yhtään kaduttanut.

no näin rajuksi minä en sentäs rupea vaikka välillä tekis mieli heittää kaikki menemään mutta tiedän että sitten kaduttaisi.Siksi laatikkoon ja jemmaan.

Yhteistyössä