Tää on vähän sekavaa, mut mun poikani oli nähnyt tänään exän, ei siis isänsä, meillä ei yhteistä lasta

16.07.2008
321
0
16
ex oli houkutellut lapsen heille pääsiäisenä kylään. Ex on siis narsisti, joka valehteli mulle ja muille naisillensa koko elämänsä. Valehteli myös omille vanhemmilleen joiden kans on viikoittain tekemisissä.
Onko monta vuotta valehdellut yhtäkkiä terve? Siis jos on jopa työpaikallaan valehdellut olevansa sinkku jne...
Olisko mahdollista, että mies on oppinut virheistään? ( niinkuin väittää )

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
No tuskin on oppinut virheistään. En usko, että narsisti noin vaan paranee yhtäkkiä.

En usko, että narsismista ihan todella voi ylipäätään edes parantua.

Niin... Mä ajattelin, että tuskin on käynyt missään terapiassa tms tai tiedostanut ongelmaansa. En kyllä tiedä onko siitä mahdollista parantua.

Alkuperäinen kirjoittaja MyLifeIsReal:
lapsi piti isänään. Poika haluaisi mennä, mutta... mä en uskalla. Kaikista virheistään mies on syyttänyt mua, lopulta väitti että mä olen keksinyt kaiken omassa päässäni, vaikka oli vedenpitävät todisteetkin.

No viisaasti teet, jos et päästä.

Uskon, että narsisti pysyy narsistina, ja toimii omalla tavallaan aina omaa etuaan ajaen.

No tuskin on oppinut virheistään. En usko, että narsisti noin vaan paranee yhtäkkiä.

En usko, että narsismista ihan todella voi ylipäätään edes parantua.

Niin... Mä ajattelin, että tuskin on käynyt missään terapiassa tms tai tiedostanut ongelmaansa. En kyllä tiedä onko siitä mahdollista parantua.

niin, en mäkään kyllä faktaa tiedä. :xmas:
Kuhan vaan tuntuu siltä.

No ei se mihinkään terapiaan mennyt, vaikka sanoi menevänsä. Päinvastoin väitti talvella et on joutunut mun tekojeni vuoksi masennuksen takia sairaslomalle.

Noni, selvä peli.

No mitä mä lapselle sanon? Entä miehen lapselle, jolla on kuulema ikävä mun lapsiani?

Sanot, että ei sovi mennä, ja jos miehen lapsi haluaa sinun lastasi tavata, hän voi tulla teille.

Oli kyllä kaikkein uskomattominta, kun hän valehteli olevansa työmatkalla yks kesä, kertoili kaikille miten tulee isot rahat jne. Ja lopulta paljastui, et oli ollut työkaverinsa kanssa seksimatkalla. Näytti mulle vielä kaikki liput ja rahat jne, et joo nyt on tosi iso keikka kyseessä.
Ja kun jäi kiinni, sekin oli mun syyni.

No ei se mihinkään terapiaan mennyt, vaikka sanoi menevänsä. Päinvastoin väitti talvella et on joutunut mun tekojeni vuoksi masennuksen takia sairaslomalle.

Noni, selvä peli.

No mitä mä lapselle sanon? Entä miehen lapselle, jolla on kuulema ikävä mun lapsiani?

Sanot, että ei sovi mennä, ja jos miehen lapsi haluaa sinun lastasi tavata, hän voi tulla teille.

Juuri näin.

Älä päästä lastasi sinne exäsi luo, kirjoitustesi perusteella eipä ole muuttunut....ja mitä lie puhuisikaan pienelle lapsella. Voihan exäsi lapset tulla kyläilemään teillä, ei välttämättä yökyläilyä mutta vaikka ihan vaan muutamaksi tunniksi leikkimään:)

Yhteistyössä