Tää on yhtä taistelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
lopettaa tupakointi.
Okei kolme päivää ollut polttamatta vasta,mutta on sekin jo aloitus.
Melkeinpä 10vuotta vetänyt röökiä ainoastaan olen ollut raskaudet/imetys ajat polttamatta.
Tää toissä oleminen, |O raastaa,tekee mieli töissä koko ajan tupakkaa :ashamed: :ashamed:

:hug: Hyvin se menee, parempi lopettaa myöhään kun ei koskaan.

Ajattele sen hyviä puolia, et haise tupakalle, kaikki vaatteet ei haise tupakalle, säästyy rahaa osta sillä säästyneellä rahalla itelles jotain tai muksulle. Sulla on parempi olo, suu ei maistu kissanpaskalle kun heräät, haistat paremmin :D

eka viikko on pahin, sen jälkeen vaan mietit kuinka noloo olis polttaa kun oot ollu jo viikon polttamatta!
hieno saavutus!mä poltin noin 16v ja lopetin kuin seinään (no joo keuhkokuume vaikutti aika paljon) ja kohta tulee 2vtäyteen

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:
eka viikko on pahin, sen jälkeen vaan mietit kuinka noloo olis polttaa kun oot ollu jo viikon polttamatta!
hieno saavutus!mä poltin noin 16v ja lopetin kuin seinään (no joo keuhkokuume vaikutti aika paljon) ja kohta tulee 2vtäyteen

joo mäkin koitan lopettaa ilman mitää pillereitä sun muita nikotiini purkkia.

Ajattele positiivisesti, iho, hajuaisti ja kunto kohenee. Sun lapset ei opi sulta huonoa esimerkkiä ja sä pysyt terveempänä. Sitäpaitsi tupakointi on typerä turha tapa.. eihän siitä periaatteessa saa mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ajattele positiivisesti, iho, hajuaisti ja kunto kohenee. Sun lapset ei opi sulta huonoa esimerkkiä ja sä pysyt terveempänä. Sitäpaitsi tupakointi on typerä turha tapa.. eihän siitä periaatteessa saa mitään.

Ainii puhumattakaan siitä kuinka lopetat sademetsien tuhoamisen!

Yhteistyössä