tää palsta on ihan perseestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
täällä on ihan kiva lukea muiden juttuja mutta heti kun kertoo jostain omasta asiastaan niin tulee seuraavanlaisia huuteluja:

"provo, siis niin selvä provo, ei kellään voi olla tollasta.

sun miehes pettää sua ihan varmasti, jätä se.

kukaan mies ei ole sellainen kun sä luulet. naisissa se on vaikka sanot mitä. ja ei todellakaan ole niin mukava kun luulet, kohta se hakkaa sua ja sit ainakin pettää jos ei ennen ole pettäny."

siis mitä helvettiä, onko tän palstan tarkoitus saada vaan kaikki muut kanssaeläjät tuntemaan olonsa mahdollisimman huonoksi? mikä v.ittu teitä naisia täällä oikein vaivaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
täällä on ihan kiva lukea muiden juttuja mutta heti kun kertoo jostain omasta asiastaan niin tulee seuraavanlaisia huuteluja:

"provo, siis niin selvä provo, ei kellään voi olla tollasta.

sun miehes pettää sua ihan varmasti, jätä se.

kukaan mies ei ole sellainen kun sä luulet. naisissa se on vaikka sanot mitä. ja ei todellakaan ole niin mukava kun luulet, kohta se hakkaa sua ja sit ainakin pettää jos ei ennen ole pettäny."

siis mitä helvettiä, onko tän palstan tarkoitus saada vaan kaikki muut kanssaeläjät tuntemaan olonsa mahdollisimman huonoksi? mikä v.ittu teitä naisia täällä oikein vaivaa?

Ota huomioon, että täällä pyörii päivittäin tosi paljon väkeä. Tottahan toki joukkoon tulee mätiä omeniakin välillä.
:|
Toisille tämä paikka näyttäisi olevan ainoa oljenkorsi, mihin purkaa omat pahat olot. Tosin, minusta vittuilu lisää vain OMAA pahaaoloa.

Tohon provo-huuteluun voi todeta, että valitettavasti täällä pyörii niin paljon niitä, jotka ns "huutaa sutta turhaan", eli keksii noita provo-juttuja ja siinä rytäkässä sitten joskus joku oikean ongelmansa kertova saa niskaansa sen provo-huutelun. Mutta kyllä mä uskoisin, että jos asiallisesti kirjoittaa oman asiansa, eikä välitä asiattomista kommenteista, saa niiltä ehkä fiksummilta palstailijoilta ihan oikeita mielipiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja as:
tää palsta on täynnä kotimammoja, jotka ei uskalla muualla suutasa avata....
älä välitä!!!

Eipä tämä sunkaan kommentti meitä palstalla kirjottelevia kohtaan kovin kaunis ollut. Tämmösiin voi kyllä todeta sen klassisen "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".

Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja as:
tää palsta on täynnä kotimammoja, jotka ei uskalla muualla suutasa avata....
älä välitä!!!

Eipä tämä sunkaan kommentti meitä palstalla kirjottelevia kohtaan kovin kaunis ollut. Tämmösiin voi kyllä todeta sen klassisen "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Amp2:
Älä ap välitä. On niitä, joiden mielestä elämä ei voi mennä kuin just samalla tavalla kuin ittellä, tai ollaan juntteja ja typeriä ja provoja.

mutta toisaalta taas juuri toisinpäin--- halu herättää ajattelemaan muullakin kuin "valtavirran" tavoin. Itse tahdon ravistella monia, en provosoida tai kiusata, mutta on niin monia tapoja elää ja kokea, valtavirta on kuitenkin vaan sitä massaa, mitä täälläkin kävijöistä suuri osa

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Ja jätä se sika rupee olemaan jo palstan inside huumoria! Älä ota tätä palstaa ihan noin vakavasti!

no minä kun en kuulu sisäpiiriin niin en tiedä onko huumoria vai heittääkö tosissaan...

just että mun mies lähti kahdeks viikoks kertausharjoituksiin... niin siihen sitten et ei kukaan voi olla siellä niin kauaa et joko on provo tai naisissa on, jätä se. siihen sit että on hyvä mies ja tiedän et missä on kun itse vein porin prikaatin porteille niin siihenkin.. ei ei ei voi olla, pääsee se sieltä pois ja nyt on naisissa. ei ansaitse sua, jätä se.

onko täällä kaikki vaan kokenut niin kamalan elämän eikä ole parisuhteissaan onnistunut että tarvii jotain tollaista heittää koko ajan.

Yhteistyössä