Tää palsta on täynnä ihme nipottajia,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästynyt

Vieras
jotka on niin täydellisiä äitejä lapsilleen. Annetaan sellainen kuva, että lasten kanssa ollaan 24/7 väsymättä ja kaikki sujuu. Kritiikkiä lentää tosi typeristä asioista ja huonoiksi äideiksi leimataan mitä ihmeellisimmistä syistä. Tässä vielä yksi vinkki teille täydellisille mammoille:

pistäkää koneenne kiinni, sillä täydellinen äiti ei lorvi koko päivää koneella.

Ja tosiaankin, monet nimimerkeistä kirjoittelee pitkin päivää. Ei siis pelkästään lasten päikkäreiden aikana. Epäilen, että monella taitaa olla nettiriippuvuus.

Vastaukseksi tietenkin saan seuraavaa:
-lapset mummolassa
-lapset isillä
jne. jne. mutta tätä touhua seuranneena voi tehdä johtopäätöksen, että joidenkin lapset taitaa olla aina muualla hoidossa...

Mä en enää edes kuvittele olevani täydellinen äiti, enkä jaksa yrittää semmoista, mihin en koskaan yllä. Joten lorvin. On mulla pannari uunissa, näin puolustuksekseni. :xmas:

Mutta etkö sinäkin pidä tavallaan itseäsi täydellisenä kun haukut muita niin ilmeisesti pidät itseäsi niin hyvänä että on varaa haukkua..

Mä ainakin olen juuri täydellinen äiti omilleni vikoineni, väsymyksineni ja muiden puutteideni kanssa. Täydellinen omilleni omana itsenäni ja muut saa tehdä omalla tavallaan ja olla omilleen täydellisiä.

Osittain oikeassa olet. Sitten kun saan oman lapsen/lapsia.. niin en usko että kysyn täältä neuvoa ihan ekana :). Mutta täällä on kivojakin puolia.. ei ehkä niin täydellisiä mammoja täällä. Mutta välillä kiivasta meininkiä. Ihan kuin olisi lähi-idässä :D

Neuvoa täällä näiltä täydellisiltä äideiltä ei ainakaan psykologisista asioista tai sairauksista kannata kysyä. Enkä ole kysynytkään. Mutta pinnallisista asioista täällä voi jutella luotettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan uteliaisuuttani...mistäs ap tietää miten ketkäkin täällä lorvii? istutkos ite koneella koko päivän?

:D

Ei ku jotkut tekee niin, et ne kahlaa vaan läpi kaikki keskustelut, käy kattoo ihmisten kirjautumisajat ja mihin ne on vastannut. Sen perusteella ne näkee, ketkä epätoivoisimmin täällä palstailee.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan uteliaisuuttani...mistäs ap tietää miten ketkäkin täällä lorvii? istutkos ite koneella koko päivän?

:D

Ei ku jotkut tekee niin, et ne kahlaa vaan läpi kaikki keskustelut, käy kattoo ihmisten kirjautumisajat ja mihin ne on vastannut. Sen perusteella ne näkee, ketkä epätoivoisimmin täällä palstailee.

Ei voi oikeesti olla totta :o Huh huh..

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Sinäkin olet TAAS täällä :saint: !

Yhteistyössä