Tää työn haku on oikeasti aika epäreilu kilpa, täytyy sanoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Ainakin näihin töihin siis, mihin mä olen hakenut. Erkkikään ei ota selvää ensinnäkään mihin töihin olet hakemassa, kun välitystoimisto ilmoittaa hakevansa työntekijää asiakasyritykselle joka sijaitsee keskustan alueella. Ja sitten kun kysyy, että mikä yritys: periaatteessa sellaista ei tarvitse kertoa, eikä myöskään kerrottu. Toiset arvostaa työkokemusta, mutta toisille menee ulkonäkö ja persoona edelle: jos et ole tarpeeksi penkonut mistä kyseisen putiikin päällikkö pitää, työpaikka meni sivu suun. Ei ole suotavaa ihan suoraan kysyäkään, mutta selvittää pitää kuitenkin. Valkoisia papereita täynnä mustaa tekstiä tulee kymmenen joka päivä: hakemuksenkin pitää olla taideteos, mutta sopivan mittainen ja helposti luettavissa (ensimmäinen juttu mikä tähän asti on mennyt pieleen, mun hakemukset on aina olleet valkoisia mustalla tekstillä ).

Aaaaapua!!!

No nyt mun hakemukset ei ainakaan enää huku muiden joukkoon, tein pinkit kukkakannet ja kaikki. Jos ei noilla hakemuksilla töitä irtoa, ei sitten millään. :ashamed:

Jos vastailet ilmoituksiin avoimista työpaikoista, niin kannattaa soittaa ensin ja esitellä itsensä ja kysellä työpaikasta. Nimi jää mieleen ja saat mielikuvan, mitä työnantaja arvostaa, voit sen mukaan tehdä työhakemuksen. Onnea työnhakuun!

Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Jos vastailet ilmoituksiin avoimista työpaikoista, niin kannattaa soittaa ensin ja esitellä itsensä ja kysellä työpaikasta. Nimi jää mieleen ja saat mielikuvan, mitä työnantaja arvostaa, voit sen mukaan tehdä työhakemuksen. Onnea työnhakuun!

Osa on avoimia. osa paikoista on sellaisia että vien vaan hakemuksen... Ja ne paikat on ehkä haastavimpia, siis sillä tavalla että todella teen sellaisen vaikutuksen että niistä miljoonista muista avoimista hakemuksista säästävät juuri sen mun hakemukseni tulevaa ajatellen.
Ja osa on sitt sellaisia, että tiedän tulevista äippälomista tms epävirallisesti.

Yhteistyössä