Täällä ei sais valittaa, mutta ei hehkuttaakaan mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Vaan mäpä uhmaan teitä ja hehkutan :D Junnu siis lukion ekalla ja ekan jakson enkun kokeesta sai täyden kympin. Niin kuullunymmärtämisestä kuin kirjallisesta osastakin. No kymppi mikä kymppi, siinä sinällään mitään erityistä hehkutettavaa. Mutta kun kaikkien ekaluokkalaisten pitkää enkkua opiskelevien ( heitä yhteensä 62 ) joukosta seuraavaksi parhaan arvosanan saaja oli saanut 8½, niin kyllähän tuo kymppi on jo ihan hehkutuksen arvoinen =)

no hehkuta menemään :D

ja onnea junnulle :flower:

mukavampi täällä on näitä hehkutuksia taas lueskella. on ollu aika raskasta luettavaa palstalla viimeaikoina...

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Aivan asiasta paukutat henkseleitä. Varppina on tullut sanoja sanakokeisiin aikanaan kyseltyä :)
Itse asiassa ei. Junnu ei edes lukenut koko kokeeseen, vaikka patistelin :/ Kyllä tuo kokeessa pärjääminen on ihan junnun omasta itsestä ollut kiinni. Mä vain olen sallinut hänen saada ystäviä, joiden äidinkieli on englanti ja jotka eivät osaa sanaakaan Suomea.

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Todellakin saa ja kannattaa hehkuttaa! Mullakin poika (esikko) lukion ekalla, eikä ihan kyllä tuollaisia numeroita ole tullut... :/
Ei kyllä junnullekaan muusta kuin enkusta :D Mutta jos ensi jaksossa sitten jo osaisi vastailla kokeisiin kuten lukiolainen. Meitä kyllä vanhempainillassa jo varoiteltiin siitä, että ekassa jaksossa ei vielä kannata masentua, jos kokeet menee penkin alle. Opiskelu lukiossa kun on erilaista kuin peruskoulussa ja koekysymykset aina yo-kirjoitusten kysymyksiä. Vastaustapakin siis sama kuin yo-kirjoituksissa. Mutta sitähän varten siellä koulussa ollaan, että opitaan =)

Jeeee, hyvä Junnu
hola.gif

Yhteistyössä