Täällä on kaksikin kerro halpa ruoka aloitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen usein miettinyt että missä menee raja että ruoka on halpaa?
Itse luulin tekeväni halpaa ruokaa ja kaveri nauroi että ei toi kuule ole halpaa ruokaa. Annoksen hinnaksi tuli 80c kyllä se vaan mun mielestä on halpaa.

80snt annos hinta kuulostais ihan parhaalta. Rahaa näytti olevan loppuviikoksi jäljellä 26e. Ja sillä pitää saada myös leipä, maitoa ja voita leivän päälle. Päivän lämminruoka hinnaksi siis jäis 3e/päivä.

leivo sämpylöitä itse pellillinen, margariini on halvimmillaan alle euron muistaakseni, maitoa saa myös alle eurolla. makaroonilaatikko on esim halpaa tai vaikka jauhelihakeitto, kaalilaatikko, kaalikeitto, nakkikeitto.. kaali on nyt todella halpaa joten sitä kannattaa käyttää hyväksi :)

jotain edullisia: hernari,kasvissosekeitto,nakkikeitto,purjo-perunakeitto... Kaalipataa,kaalilaatikkoa. Broilerinkoipia ja riisiä,missä joukossa herne-maissi-paprikaa.Osta lihoiksi niitä -30%,jos löydät.

Nyt kannattaa syödä kaaliruokia kyllästymiseen asti. Ostin kaalikeiton aineet, kaali 0,65€, porkkana 0,5€, lanttu 1€ ja pari perunaa. Ei tullu kalliiksi. Lihaliemikuutiot löyty kaapista joten en osaa niitten hintaa kertoa.

Yhteistyössä