Täällä on todella ilkeitä ihmisiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos joku kysyy neuvoa tai purkaa pahaa oloaan, niin heti ollaan haukkumassa ja syyllistämässä. Yrittäkää joskus tuntea hieman empatiaa ihmisiä kohtaan! Onko noin kylmät, tunteettomat ja julmat ihmiset ihan oikeasti äitejä? Ei ihme että nykyään lapset ja nuoret voi pahoin!

Niillä on itsellään paha olo ja se puretaan viattomiin. Tottakai se loukkaa, mutta ole heidän yläpuolellaan ja anna mennä ohi. Jos eivät osaa purkaa sitä pahaa oloa/veetutusta/kiukkua OIKEAAN kohteeseen niin voi voi - ei pitäisi sitten purkaa ulkopuolisiinkaan.

Mä en kans nää järkeä että pitää ihan vastata vain veetuillakseen tai puhuakseen seipäistä kun aloittaja puhuu aidasta...

[QUOTE="nnn";24503977]Tuntuu olevan mutta ainakin yksi katkeroitunut, varmaankin känninen kommentoija täällä par'aikaa pyörii sekavine ja tylyine kommentteineen.[/QUOTE]
Mistä päättelet, että hän on kännissä?

[QUOTE="vieras";24503950]Jos joku kysyy neuvoa tai purkaa pahaa oloaan, niin heti ollaan haukkumassa ja syyllistämässä. Yrittäkää joskus tuntea hieman empatiaa ihmisiä kohtaan! Onko noin kylmät, tunteettomat ja julmat ihmiset ihan oikeasti äitejä? Ei ihme että nykyään lapset ja nuoret voi pahoin![/QUOTE]

Tää on kyllä niin totta!

[QUOTE="vieras";24504006]Mistä päättelet, että hän on kännissä?[/QUOTE]

Sekavista vastauksista tai sitten lääkkeissä tms. mutta ei "normaalin" ihmisen kommentteja vaikka olis normaali ilkeäkin ihminen. :)

[QUOTE="vieras";24503950]Jos joku kysyy neuvoa tai purkaa pahaa oloaan, niin heti ollaan haukkumassa ja syyllistämässä. Yrittäkää joskus tuntea hieman empatiaa ihmisiä kohtaan! Onko noin kylmät, tunteettomat ja julmat ihmiset ihan oikeasti äitejä? Ei ihme että nykyään lapset ja nuoret voi pahoin![/QUOTE]
Sinähän se taidat varsin tyhmä olla. Täälläkö palstaillakseen pitäs olla äiti?

[QUOTE="vieras";24504067]Sinähän se taidat varsin tyhmä olla. Täälläkö palstaillakseen pitäs olla äiti?[/QUOTE]

Tässä taas yksi ilkeä kommentti ihan turhan päiten. Jos mietitään todennäköisyyksiä, niin väittäisin että aika harva lapseton tai lapsen tekoa harkitsematon tulee keskustelemaan lapsiaiheisen lehden keskustelupalstalle. Minäkin olen pyörinyt miljoonassa paikassa netissä, mutta en edes tiennyt tällaisesta sivustosta ennen kuin aloin lukea vauva- ja lapsilehtiä oman lapsen saatuani.

Tässä taas yksi ilkeä kommentti ihan turhan päiten. Jos mietitään todennäköisyyksiä, niin väittäisin että aika harva lapseton tai lapsen tekoa harkitsematon tulee keskustelemaan lapsiaiheisen lehden keskustelupalstalle. Minäkin olen pyörinyt miljoonassa paikassa netissä, mutta en edes tiennyt tällaisesta sivustosta ennen kuin aloin lukea vauva- ja lapsilehtiä oman lapsen saatuani.

Mä tiedän monta lapsetonta vakkaria tällä palstalla.

Yhteistyössä