täällä palstailevat mammat ei oo huonoja äitejä.. ne on vaan vähän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
myöhäsessä :)
(ihanan provosoiva otsikko eikö?)

nimittäin joillakin on jo niin monta vuotta lasten kasvatusta takana, että palstaa ei ollu vielä mietittykkään ennenkuin ne sai lapset. tai sitte ei ollu koskaan kuullutkaan tästä ennenkuin plussa pärähti testiin.nyt ne sitte istuu täällä vaikka lapsia pitäis kattoa 100% ajasta, ja pitäs tehä ruokaa ja siivota ja pestä elukat ja ruokkia mies heti sen jälkeen kun sen on löytänyt näin sunnuntaisin.

katsos kun minäkin istun täällä näinki hyvissä ajoin ennen ku mulla on lapsia.
nyt mä tiedän jo etukäteen että onko se lassie vai reima joka on parempi (mulla on reimat valmiina) ja onko se mariskooli hyvä siellä olkkarin hyllyllä vai tietokonehuoneessa? vai josko sen möis huutonetissä ja ostas ne muumimukit sittenki. se haisuli pyyhe on ihana :heart:
tiedot joite tuun täällä saamaan ennen lapsen saapumista on ehkä nyt vähän..turhia. mutta huippu hyviä juttuja joskus myöhemmin.

eli se ei oo teidän vika että te ootte täällä vaan se on kehityksen.

ja sitäpaitsi, mistä mä saisin tän tärkeen tiedon muuten :)
ottakaahan kukkia :flower:

En mä usko kyllä että huonoja äitejä on olemassakaan, kaikkihan lapsiaan rakastaa, joskus vaan tilanteet on huonot. Mutta väittäsin että jokainen äiti rakastaa lapsiaan enemmän kuin mitään tai ketään muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mun äitiltä ei kannata kysyä neuvoa :D kattokaa nyt mimmonen mustaki tuli :)

Mä en oikein voinut kysyä, mielipiteensä ja neuvonsa tulivat suoraan -40 ja -50 luvuilta. Jouduin miettimään ihan itse, voi mua ressukkaa...

mun ei tarvi, mulla on palsta :D vaikka täällä paljon on huutoa ja hyökkäystä toista ihmistä kohtaan niin paljon on kans fiksuja ihmisiä jotka kärsivällisesti jaksaa selittää asioita, enemmän tai vähemmän tärkeitä :)

On se niin mukava kun nuo isotkin lapset vielä tarvitsevat minua: tuossa ne istuu kumpikin aikuinen lapseni keittiössä syöden spagettia kastikkeineen joka jäi meiltä eilen, lukien Aku Ankkoja... =)

On sunnuntai ja kaikki kerääntyvät kotiin äidin luo.

Yhteistyössä