täällä pelkästään fiksuja parisuhteellisia ihmisiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ulla"

Vieras
voi että mikään palsta ole näin tekopyhä kuin tämä. Naiset chattailee täällä yöt läpeensä miehet ryyppää tai kuksii varapanojaan. ja kaikki on niin helvetin hyviä ihmisiä--- onko täällä ketään joka myöntää, että kukaan loistavassa parisuhteessa oleva ei vietä aikaansa chatissa? hehheh, tietty kaikki coolit tyypit yöt läpeensä seurustelee kaksplussalaisten kanssa. erityisterveiset hyytikyppyselle ja lunaticille, jotka AINA ovat täällä (vaikka suurperheet onnellisine ajanvietteineen eivät tarvitse moista..)

[QUOTE="ulla";22740495]voi että mikään palsta ole näin tekopyhä kuin tämä. Naiset chattailee täällä yöt läpeensä miehet ryyppää tai kuksii varapanojaan. ja kaikki on niin helvetin hyviä ihmisiä--- onko täällä ketään joka myöntää, että kukaan loistavassa parisuhteessa oleva ei vietä aikaansa chatissa? hehheh, tietty kaikki coolit tyypit yöt läpeensä seurustelee kaksplussalaisten kanssa. erityisterveiset hyytikyppyselle ja lunaticille, jotka AINA ovat täällä (vaikka suurperheet onnellisine ajanvietteineen eivät tarvitse moista..)[/QUOTE]

Minä taidan kuulua siihen tekopyhään kastiin.
En mitenkään tajua miten olisi parisuhteelta tai lapsilta pois, jos palstailen vaikkapa muiden nukkuessa?
Blogiin mies ja aikuistuneet lapset osallistuvat aktiivisesti kuvittamalla sitä.
Palstaan sen sijaan osallistuvat vain, jos satun irl ottamaan keskusteluun mukaan jonkin täällä esiin nousseen aiheen.

jep. varmaan onnistuin heti saamaan vastaajaksi superäidin.. Joo, palstaile ihan vapaasti, ei se varmaan oo keltään pois:) mutta silti ihmetyttää, miksi sun pitää chattailla jos sulla on niin täydellinen (ja täyteläinen) elämä. Itse olen vain 6 lapsen äiti ja onnekseni tyttäreni eivät edes harkitse lisääntymistä

[QUOTE="ulla";22740509]jep. varmaan onnistuin heti saamaan vastaajaksi superäidin.. Joo, palstaile ihan vapaasti, ei se varmaan oo keltään pois:) mutta silti ihmetyttää, miksi sun pitää chattailla jos sulla on niin täydellinen (ja täyteläinen) elämä. Itse olen vain 6 lapsen äiti ja onnekseni tyttäreni eivät edes harkitse lisääntymistä[/QUOTE]

Oletko jollain tavalla pettynyt elämään?

EN. vaan ihan potuttaa kun ihmiset esittää jotain. Jos joku on onnellinen perheessään, niin ei se sitten täällä chattaile yöllä. Jos ette sitä yhtälöä tajua, niin antaa olla. Ja hemmo ???: tod näk olen sua onnellisempi. tälläkin hetkellä täällä 5 ihmistä jotka mua rakastaa

EN. vaan ihan potuttaa kun ihmiset esittää jotain. Jos joku on onnellinen perheessään, niin ei se sitten täällä chattaile yöllä. Jos ette sitä yhtälöä tajua, niin antaa olla. Ja hemmo ???: tod näk olen sua onnellisempi. tälläkin hetkellä täällä 5 ihmistä jotka mua rakastaa

En kyllä ole mikään "hemmo", että sikäli osuit väärään. :) Mutta:

"Jos joku on onnellinen perheessään, niin ei se sitten täällä chattaile yöllä."
"Tod. näk. olen sua onnellisempi."

Jotenkin puheesi ovat ristiriidassa keskenään. Ensin väität, ettei täällä yöllä jostain syystä oleva voi olla onnellinen - kuitenkin kehut omaa onnellisuuttasi, vaikka täällähän se sinäkin hillut. =) Jos kukaan täällä jostain syystä öiseen aikaan oleileva (nyt on kylläkin jo aamu) ei voi olla onnellinen, mikä lieneekään oma "syysi" täällä oloon? :)

Minä olen myös onnellinen ja elämääni tyytyväinen. Täällä meillä on koolla peräti kymmenen henkeä, suurin osa on hereillä. (Osa valvonut läpi yön.) Itse heräsin vastikään, ja koska uni ei enää tullut, avasin koneen.

Joulun aikaan olen itse aina tullut valvoneeksi paljon ja nukkuneeksi vähän, vaikka onnellisuus on usein juuri Jouluisin huipussaan. :)

jep, teitä varmaan kymmenkunta täällä. aika oksettavaa. aina sama juttu kun käyn OIKEASTI harvoin palstoilla: samat tyypit pomoilee palstoilla: tosi kovia tyyppejä. Ja tietysti TOSI onnellisia. Mä voin pyytää jonkun mun lapsista laittaan viestiä jos ette usko. Lapsilla vain on omat jutut nyt,m ja siksi tulin tänne. Mutta silti se, että täällä samat tyypit on joku kerta on Järkyttävää ja Säälittävää. Minä olen ylpeydekseni vain vieraileva tähti

En tiedä nimimerkki ullan mainitsemista tyypeistä paljon, mutta tiedän todellakin nimimerkki ullasta riittävästi tehdäkseni johtopäätöksen. Hän viettää täällä riittävästi aikaa tietääkseen, että kaksi erityisterveiset saanutta nimimerkkiä ovat täällä aina. Hän väittää myös ettei kukaan onnellisessa parisuhteessa oleva vietä aikaansa chatissa.

Siispä koska kaksi mainittua asiaa ovat toisensa poissulkevia, nimimerkki ulla ei elä onnellisessa parisuhteessa. Lisäksi hän mahdollisesti katuu lasten saamista, koska hänen onnekseen hänen tyttärensä eivät edes harkitse lisääntymistä.

[QUOTE="ulla";22740536]jep, teitä varmaan kymmenkunta täällä. aika oksettavaa. aina sama juttu kun käyn OIKEASTI harvoin palstoilla: samat tyypit pomoilee palstoilla: tosi kovia tyyppejä. Ja tietysti TOSI onnellisia. Mä voin pyytää jonkun mun lapsista laittaan viestiä jos ette usko. Lapsilla vain on omat jutut nyt,m ja siksi tulin tänne. Mutta silti se, että täällä samat tyypit on joku kerta on Järkyttävää ja Säälittävää. Minä olen ylpeydekseni vain vieraileva tähti[/QUOTE]

"Mä voin pyytää jonkun mun lapsista laittaan viestiä jos ette usko."
Henkilökohtaisesti voin kertoa, että kommenttisi näyttää kirjoitettuna hyvin huvittavalta. Kokeile sanoa tuo ääneen, niin ehkä huomaat saman. Kuulostaa siltä, kuin uhmaikäinen lapsi uhoaisi toiselle jostain asiasta tai muuten leikkisi kaikkitietävää. Mutta kukin tavallaan. Ilmeisesti vietät palstalla tarpeeksi aikaa tietääksesi, mitkä kaksi nimimerkkiä täällä "aina" ovat - ilmeisesti siis itsekin olet paikalla "aina". Itse nimittäin käyn palstalla "silloin tällöin", enkä todellakaan voi sanoa olevani tietoinen siitä, kuka täällä on paikalla "harvoin", "välillä", "ei ollenkaan", puhumattakaan sitten siitä, että tietäisin, kuka täällä on paikalla "aina". Ilmeisesti yrität jostain syystä pilata ihmisten joulumieltä, siinä kuitenkaan onnistumatta... Koeta Ulla vetää unta palloon, jospa tämä päivä valkenisi sinullekin hieman positiivisemmissa merkeissä! :)

oi veljet, että teitä idiootteja on kiva lukea: ei unohda, että ihminen on lajeista onnettomin. Minä käyn täällä tasan 6 kertaa vuodessa, ja joka kerta kyseiset nimeltä mainitsemani ihmiset ovat täällä RUIKUTTAMASSA. Mikä teihin tulee, niin tavallisia perseen nuolijoita olette. Mua ei paljon teidän mielipiteet kiinnosta. Olen töissäkäyvä äiti ja kun käyn täällä chatissa (edelleen: n 6 kertaa vuodessa) niin en todellakaan kumarraa teitä ääliöitä, itsensä ja puolisonsa pettäjiä, ja perseen nuolijoita, tai nimeltä mainitsemiani palstakuningatar-ääliöitä. Olen mitä olen, ja takuulla veroja maksan enemmän kuin te kaikki luuserit yhteensä, eli ihan vapaasti saan olla mitä olen. SORI, Luuserit!

Harmillista, että suuren palkan saa vailla minkäänlaisia logiikan taitoja, mutta olen iloinen että maksat paljon veroja. Vaikka asenteesi onkin tuollainen, niin et voi välttyä muita auttamasta. :)

Ottamatta mitenkään kantaa siihen, olenko luuseri, ääliö, perseen nuolija, idiootti, itseni ja puolisoni pettäjä tai jopa nimeltä mainitsemasi palstakuningatar-ääliö (monia mielikuvituksellisia nimityksiä keksit muuten!), totean vain että ethän mitenkään voi tietää tasan kuuden vuosittaisen käyntisi perusteella (korjaat alempana n. 6 kertaa, no ei voi vaatia liikoja) että kyseiset mainitsemasi henkilöt ovat täällä aina. Tiedätkö kenties heidät palstan ulkopuolelta, vai miksi otit heidät erityisesti esille? Itse en ole kyseisistä henkilöistä huomannut mitään erityisen negatiivista, vaikka käynkin täällä useammin kuin kuusi kertaa vuodessa.

Nyt olisi tosiaan hyvä aika mennä pois palstailemasta, vaikka nukkumaan oman rakkaan viereen ja rauhoittumaan. Tämä palsta ei vähennä oman parisuhteesi tai perheesi arvoa millään tavalla. Minäkin taidan mennä unia jatkamaan ja vaikka kirjoituksesi saivatkin minussa ikäviä tunteita heräämään, onnistuin saamaan ne pois mielestäni ja toivotan sinulle, ja kaikille muillekin, oikein hyvää jouluaamua ja rauhallista aikaa perheidenne kanssa!

että ottaa päähän kun jotkut nimenomaan "luulee" olevansa niin paljon parempia, tosi perheellinenhän ei vietä aikaansa muulla tavalla kuin olemalla perheen kanssa, kellään ei ole oikeutta omaan aikaan tai käydä päivän / illan / yön mittaan tekemässä mitään muuta kuin mikä on liitoksissa joko perheeseen tai perheen hyödyksi toimimiseen.

jos ei ymmärrä mikä toista viehättää jonkun harrastuksen suhteen, voi olla ymmärtämättä, ei silti tarvitse kuvitella olevansa jotenkin parempi ihminen vain siksi.

ihan vaan teile ääliöille: Kyllä, kun käyn n. 6 kertaa vuodessa, niin joka kerta pomppaavat kyseiset nimet Hyytikyppynen ja Lunatic esiin. Ihania ihmisiä, kaiken kokeneet, ja tietävä niin kaiken. Ja senpä taki uskallan todella sanoa kuuden vuosittaisen käyntikertani perusteella että ihme luuseri- draamakuningattaria. haukuttehan tekin mua. ja mikä teihin säälittäviin otuksiin tulee: älkää mulle isotelko pullamössöt. Mä olen jo kasvattanut kaksii lasta yksin aikuiseksi - kuka teistä on? Ja lapseni on mun parhaita ystäviä. Kolme pienempää on kasvamassa. Maailma olis ihan jees ilman teidänlaisa tuomitsijoita ja nimimerkkien kaltaisia (kammottavia) "esimerkkejä". Olen ihan varma että heidän lapsensa ovat traumatisoituneita.

Että joku säälittävä tulee tänne selvinpäin klo 7 aamulla? Vois vaikka lopettaa, ei niin mitään omaa elämää... Mutta siitä huolimatta: meillä oli perheeni kanssa loistava joulu ja mitä siitä jos ryyppään 6 kertaa vuodessa? Ette ikinä pääse kuitenkaan samaan kuin minä (6 lasta ja tohtorinhattu).

Ullan liitto ei voi hyvin, sitä on ryypätty koko aatto ja nyt tullaan pahaa oloa purkamaan kun joulun aika on niin painajaismaista omassa perheessä, mutta koska hän uhraa kaiken perheelleen ajattelematta itseään, hänelläkin on oltava joku venttiili, se on tämä "6 kertaa vuodessa" vuorisaarna minkä hän pitää vuorelta nimeltä "Marttyyrin huippu" , itse saarnan nimi on "olenhan parempi kuin muut"

heh. ei voi hyvin ullan parisuhde, kun sitä ei ole, ja tottakai sehän selittääkin kaiken: eihän parisuhteeton nainen voi voida hyvin! Ja te olette tod näk naisia, mutta antaa tuomita vaan: Kyllä, nautin elämästä ilman miestä. Kyllä, nautin elämästä lasten kanssa. Kyllä, vedän välillä pään täyteen enkä yhtään tunne huonoa omaatuntoa. Kyllä, pidän teitä palsta-queenejä persläpeinä. Kyllä, olen julkisesti epäilyttävä nainen. Kyllä, minut poltettaisiin roviolla, jos se olisi vielä sallittua. Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille ihanille parisuhteellisille naisille. Pitäkää minua vaan varoittavana esimerkkinä! Enhän mitenkään voi olla onnellinen:D

[QUOTE="ulla";22740599]heh. ei voi hyvin ullan parisuhde, kun sitä ei ole, ja tottakai sehän selittääkin kaiken: eihän parisuhteeton nainen voi voida hyvin! Ja te olette tod näk naisia, mutta antaa tuomita vaan: Kyllä, nautin elämästä ilman miestä. Kyllä, nautin elämästä lasten kanssa. Kyllä, vedän välillä pään täyteen enkä yhtään tunne huonoa omaatuntoa. Kyllä, pidän teitä palsta-queenejä persläpeinä. Kyllä, olen julkisesti epäilyttävä nainen. Kyllä, minut poltettaisiin roviolla, jos se olisi vielä sallittua. Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille ihanille parisuhteellisille naisille. Pitäkää minua vaan varoittavana esimerkkinä! Enhän mitenkään voi olla onnellinen:D[/QUOTE]

no nyt selvis se sinunkin katkeruuden lähde, kovasti ahdistaa kun täällä niitä ihmisiä on joilla on ihan toimiva parisuhde vaikka viettävät aikaansa omissa harrastuksissa, kuten palstailussa... ja sinä et saa miestä pysymään luonasi vaikka kaiken aikasi siihen panostaisit...

viisaampi voisi huomata minun vastaavan prvosointiin provosoimalla, mutta voidaanhan me tätä jatkaa pitkäänkin, kyllä mulla tässä on aikaa kun talo nukkuu ja kahvia on kupissa :)

kun kerta oma tyylisi on sitä että lyttäät muut samaan kasaan , eli luuserit ja muuten paskat ihmiset, itsehän olet muiden yläpuolella, niin ei tarvitse ihmetellä miten ihmiset ei pidä sinusta, tai tulee pelkkää paskaa niskaan :)

sinunlaisia idiootteja on 13 tusinassa, jotka luulee että ovat itse jotenkin erityisen hyviä ihmisiä ja muut on perseestä. Kukaan ei pidä teidänkaltaisista ihmisistä oikeasti, jos paljastaisit ajatuksesi kaveripiirillesi todennäköisesti ainoat kaverisi sen jälkeen olisivat kaltaisiasi, ja voi kauheaa, jos meneekin kriteerit ristiin ja huomaatte olevanne luusereita toistenne kirjoissa, vain siksi kun juuri se tilanne missä sinä olet ja miten sinä elät juuri sillä hetkellä on se ainoa ja oikea tapa.

sinussa ei ole mitään ihmeellistä, olet vain yksi paskanjauhaja muiden joukossa joka ei edes ymmärrä miten naurettava on, eli olet itseasiassa paljon tyhmempi kuin mitä tiedostat, suurin osa ihmisistä vaan nauraa tuollaisille pelleille, ja siinä sinä kuljet silti MUITA haukkumassa, etkä tajua että sinua on yksi, ja muita on aika helvetin paljon jotka nauraa sinulle.

Hyvää joulua sinnekkin katkeroitunut keski-ikäinen elämässä epäonnistuja.

p.s. niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan (enkä edes kuulu sellaiseen ihmisporukkaan mitä kuvailit täällä, eikö ole ärsyttävää? enkä edes siihen sukupuoleen.)

Niin ja sinä olet tietysti elämässä onnistunut nainen koska sinulla on MIES!!?? kuinka kauan.. Oli ilo lukea katkera vuodatuksesi. Hanki sinäkin oma elämä, ei tarvitse kadehtia minun omaani.
Ystävällisyydellä Ph Dr Ulla

[QUOTE="ulla";22740606]Niin ja sinä olet tietysti elämässä onnistunut nainen koska sinulla on MIES!!?? kuinka kauan.. Oli ilo lukea katkera vuodatuksesi. Hanki sinäkin oma elämä, ei tarvitse kadehtia minun omaani.
Ystävällisyydellä Ph Dr Ulla[/QUOTE]

no lukutaito ainakaan ei ole edellytyksenä siinä mielikuvituksen tohtori-arvossa minkä sinä olet saavuttanut.

tuossa vastauksessa muutenkin kiteytyy se miten on mahdotonta kaltaisiesi kanssa keskustella, ihan sama mitä sanoo ja missä muodossa, et kykene ymmärtämään muuta kuin sen "oman totuutesi". tiedätkö millaiset ihmiset edustavat omaa luokkaasi? niitä kutsutaan narsisteiksi, itsesuggestion mestareiksi.

Yhteistyössä