[QUOTE="ulla";22740599]heh. ei voi hyvin ullan parisuhde, kun sitä ei ole, ja tottakai sehän selittääkin kaiken: eihän parisuhteeton nainen voi voida hyvin! Ja te olette tod näk naisia, mutta antaa tuomita vaan: Kyllä, nautin elämästä ilman miestä. Kyllä, nautin elämästä lasten kanssa. Kyllä, vedän välillä pään täyteen enkä yhtään tunne huonoa omaatuntoa. Kyllä, pidän teitä palsta-queenejä persläpeinä. Kyllä, olen julkisesti epäilyttävä nainen. Kyllä, minut poltettaisiin roviolla, jos se olisi vielä sallittua. Hyvää Uutta Vuotta teille kaikille ihanille parisuhteellisille naisille. Pitäkää minua vaan varoittavana esimerkkinä! Enhän mitenkään voi olla onnellinen

[/QUOTE]
no nyt selvis se sinunkin katkeruuden lähde, kovasti ahdistaa kun täällä niitä ihmisiä on joilla on ihan toimiva parisuhde vaikka viettävät aikaansa omissa harrastuksissa, kuten palstailussa... ja sinä et saa miestä pysymään luonasi vaikka kaiken aikasi siihen panostaisit...
viisaampi voisi huomata minun vastaavan prvosointiin provosoimalla, mutta voidaanhan me tätä jatkaa pitkäänkin, kyllä mulla tässä on aikaa kun talo nukkuu ja kahvia on kupissa
kun kerta oma tyylisi on sitä että lyttäät muut samaan kasaan , eli luuserit ja muuten paskat ihmiset, itsehän olet muiden yläpuolella, niin ei tarvitse ihmetellä miten ihmiset ei pidä sinusta, tai tulee pelkkää paskaa niskaan
sinunlaisia idiootteja on 13 tusinassa, jotka luulee että ovat itse jotenkin erityisen hyviä ihmisiä ja muut on perseestä. Kukaan ei pidä teidänkaltaisista ihmisistä oikeasti, jos paljastaisit ajatuksesi kaveripiirillesi todennäköisesti ainoat kaverisi sen jälkeen olisivat kaltaisiasi, ja voi kauheaa, jos meneekin kriteerit ristiin ja huomaatte olevanne luusereita toistenne kirjoissa, vain siksi kun juuri se tilanne missä sinä olet ja miten sinä elät juuri sillä hetkellä on se ainoa ja oikea tapa.
sinussa ei ole mitään ihmeellistä, olet vain yksi paskanjauhaja muiden joukossa joka ei edes ymmärrä miten naurettava on, eli olet itseasiassa paljon tyhmempi kuin mitä tiedostat, suurin osa ihmisistä vaan nauraa tuollaisille pelleille, ja siinä sinä kuljet silti MUITA haukkumassa, etkä tajua että sinua on yksi, ja muita on aika helvetin paljon jotka nauraa sinulle.
Hyvää joulua sinnekkin katkeroitunut keski-ikäinen elämässä epäonnistuja.
p.s. niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan (enkä edes kuulu sellaiseen ihmisporukkaan mitä kuvailit täällä, eikö ole ärsyttävää? enkä edes siihen sukupuoleen.)