V
Venakko Milanna
Vieras
1. Minulla on huono parisuhte mun kuulema sen pitää hoita ensiks kun haen lemmikkiä
2. Talo menee altaa, joudumme vuokra asunnoon kuulema
3. Jos ihminen halua apinan niin on outo ja mielisairaas
vaikka selitin ettei mistään horillasta ole kysee, vaan helvetin pienestä apinasta, jotka myyvät VIROSSAKIN eläinkaupoissakin ja siellä niitä todellakin jotkut pitää lemmikkinä. Varma koko Viro on täynnä mielisairaita, olen yks niiden joukosta, apua, Suomi on täysjärkinen maa varma mulle, liiankin....
4. Koiriatkin mä hoitan huonosti, mitä meillä on
apua. Varma siks se lopetti pissamaan kotona jos ei jää pidemmäks ajaks. Ai, niin sitten vielä koska kutsuin pikkukoiria laukkukoiraks, joku luulotautinen nyt luule että pidän siitä jatkuvasti laukussa
DDD
5. Kun sanoin että luin koirista, joku naura mulle, että haha, itse luit? WTF? Ai, niin sorry ei mielisairaas ja tyhmä osaa lukea:,(.....
mitäs vielä siellä oli, jaaa, no varmasti vaikka mitä muuta, auttakaa vaan lisämään tänne, haluan kaikki uudeet paljastukset tietä minusta tai meistä...
lisääys
6. mä en kuulema imettää vauvan kun en jaksa imettää
7. Kuulema myös isompaa lasta en jaksa hoita
buahaha okej...
8. Ai niin mun pitää enemmän olla lasten kaa
, ei helvetti, paraskin puhujat, jotka palstailee 24/7. Mä sentään TEEN jotain kiva lasten kaa
2. Talo menee altaa, joudumme vuokra asunnoon kuulema
3. Jos ihminen halua apinan niin on outo ja mielisairaas
4. Koiriatkin mä hoitan huonosti, mitä meillä on
5. Kun sanoin että luin koirista, joku naura mulle, että haha, itse luit? WTF? Ai, niin sorry ei mielisairaas ja tyhmä osaa lukea:,(.....
mitäs vielä siellä oli, jaaa, no varmasti vaikka mitä muuta, auttakaa vaan lisämään tänne, haluan kaikki uudeet paljastukset tietä minusta tai meistä...
lisääys
6. mä en kuulema imettää vauvan kun en jaksa imettää
7. Kuulema myös isompaa lasta en jaksa hoita
8. Ai niin mun pitää enemmän olla lasten kaa
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: