Täällä vaan uusi juttuja aamulla luin itsestä:D Apua. Kuka täällä sairaas oikeasti on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
1. Minulla on huono parisuhte mun kuulema sen pitää hoita ensiks kun haen lemmikkiä:D

2. Talo menee altaa, joudumme vuokra asunnoon kuulema :laugh:

3. Jos ihminen halua apinan niin on outo ja mielisairaas :D vaikka selitin ettei mistään horillasta ole kysee, vaan helvetin pienestä apinasta, jotka myyvät VIROSSAKIN eläinkaupoissakin ja siellä niitä todellakin jotkut pitää lemmikkinä. Varma koko Viro on täynnä mielisairaita, olen yks niiden joukosta, apua, Suomi on täysjärkinen maa varma mulle, liiankin....

4. Koiriatkin mä hoitan huonosti, mitä meillä on :laugh: apua. Varma siks se lopetti pissamaan kotona jos ei jää pidemmäks ajaks. Ai, niin sitten vielä koska kutsuin pikkukoiria laukkukoiraks, joku luulotautinen nyt luule että pidän siitä jatkuvasti laukussa:DDDD

5. Kun sanoin että luin koirista, joku naura mulle, että haha, itse luit? WTF? Ai, niin sorry ei mielisairaas ja tyhmä osaa lukea:,(.....

mitäs vielä siellä oli, jaaa, no varmasti vaikka mitä muuta, auttakaa vaan lisämään tänne, haluan kaikki uudeet paljastukset tietä minusta tai meistä...;)

lisääys

6. mä en kuulema imettää vauvan kun en jaksa imettää:D

7. Kuulema myös isompaa lasta en jaksa hoita :laugh: buahaha okej...

8. Ai niin mun pitää enemmän olla lasten kaa :D, ei helvetti, paraskin puhujat, jotka palstailee 24/7. Mä sentään TEEN jotain kiva lasten kaa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
caruso3.jpg

• Tykkää
Reactions: Tiutiu
[QUOTE="vieras";25431157]Sairasta sakkiahan tää palsta on täynnä! Älä välitä :hug:[/QUOTE]

No hyvää jotkut on sama mieltä=)

En ole yksin että mietin, miten sairaita oikeasti täällä löytyy ja koko Suomessa näköjään, kun luen vielä joka päiväsiä uutisia ja kuulen mitä täällä tapahtu, oikein oksettaa

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Täysipäinen ihminen kyllä ymmärtää että apinat kuuluvat luontoon eikä ne nauti elämästä lemmikkinä. Mutta kun jotkut välittää vaan siitä mitä MINÄ haluan.

[QUOTE="noh";25431211]Ihan vilpittömästi kun näitä juttujasi silloin tällöin lukee niin et sinä kyllä ihan täysillä käy.[/QUOTE]

Voi kamala, istun jo soitamassa psykiatrista lääkäriä itselle:'(

No en minä ihan täyspäisenä pidäihmistä, joka tällä palstalla esittelee kaiken ja tekee aloituksia aloituksien perään, hieman huomionhakuiselta ihmiseltä vaikuttaa jakunpitää vieläsitä rahaa korostaa, miten sitä on.

[QUOTE="noh";25431211]Ihan vilpittömästi kun näitä juttujasi silloin tällöin lukee niin et sinä kyllä ihan täysillä käy.[/QUOTE]

Ja ei täysillä käyvää ihmistä, saa haukkua miksi?

Juuri täyspäisiä täällä tutkivat muiden elämää ja haukkuvat jatkuvasti ihmistä jotka ei tunnetta. Voi vittu, miten täydellistä ja terve porukka täällä

Miksi sinä täällä pyörit jos täällä ei tehdä muuta kuin vittuillaan sinulle.

Mutta oikeasti, kyllä sä vähän kerjäämällä kerjäät noilla aloituksilla vittuilua osaksesi. Vähän sama kuin minä menisin lauantai-iltana nakkikioskille ja alkaisin leveilemään rahoillani ja huutelisin kaikkea tyhmää. Turpaan tulisi.

[QUOTE="Pena";25431355]Miksi sinä täällä pyörit jos täällä ei tehdä muuta kuin vittuillaan sinulle.

Mutta oikeasti, leveilemään rahoillani ja huutelisin kaikkea tyhmää. Turpaan tulisi.[/QUOTE]

Mitä sä täällä roikut? MIksi haukkujat roikkuvat täällä?

• Tykkää
Reactions: rops
En jaksa tota toista apinaketjua avata ku siinä on niin monta sivua joten laitanpas tänne: apula.fi-palstalla joku myi pientä apinaa joskus tässä ehkä vuos sitten, tuskin on enää mut noi kannattaa ainaki käydä läpi:) yritin suostutella miehelle et otetaan semmonen mut ei oikee lämmenny ajatukselle :D

[QUOTE="vieras";25431928]Voi ei mitä joudut kestämään :( Onko horilla sama kuin gorilla?[/QUOTE]

Ai gorillaako se tarkoittaa? Mä luulin että se haluaa oman Horation.

Yhteistyössä