Täällä viihdytän itseäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enkelin siiven alla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enkelin siiven alla

Vieras
edelleen. En tiedä muistaako kukaan minua tai juttuani jonka alkukuusta tänne kirjoitin. kirjaanpa nyt tähän silti fiilikseni.

Vointi on hiukan parempi, ruoka maistuu jo ja nälkä tulee joka päivä. edelleen pitää syödä päivittäin särkylääkkeitä, muttei ihan niin paljon enää. mitään en kuitenkaan vieläkään jaksa, yleiskunto on ihan 0. vauvan vaipanvaihto ja syöttäminen, tai yksittäinen kaupassakäynti vie kerralla kaikki voimat moneksi tunniksi. onneksi jaksan jo pitää pikkuista sylissä ja vähän laulellakkin hänelle.

telkkari ja tietsikka, erityisesti tää palsta ovat toipilaspäivieni ajankulu. ja hauskaahan täällä on teidän seassanne :) makaan vain sohvalla ja kulutan aikaa, odotan päivää jolloin jaksan pukea vauvan, ottaa vaunut ja lähteä kävelylle. jos jonain aamuna ei särkisi enää ja voimiakin tulisi jostain.

itkeskelen usein koska alan jo olla hiukan masentunut. mieskin joutui keikkakomennukselle. yksin on selvittävä. kyllähän jo nyt selviänkin jotenkin, alussa meinasi olla niin ja näin kun olin päässyt sairaalasta.

onneksi tuo vauva on noin helppo. päivät pitkät viihtyy sitterissä kun ruokkii vaan. nukkuu täydet yöt. hymyilee vaan. hänen takiaan jaksan päivästä seuraavaan. ihan kuin vauvakin säälisi äitiä ja käyttäytyy kuin enkeli.

2 viikon päästä on tapahtuma jota mieheni on odottanut kovasti monta kuukautta. toivon ettei terveydentilani pilaa tuota päivää. mies on ollut kultainen, tehnyt kaikki kotityöt kotona käydessään, käynyt valmiiksi kaupassa ja apteekissa ettei mun tarvisi kuin se mitä on pakko. no kyllä tuossa riideltiinkin melko railakkaasti, hällä tuntui olevan pinna tiukalla. olis kyllä mullakin jos mies makais täällä vauvan kans ja mun pitäis maailmalla töissä jännittää millon ne joutuu sairaalaan.
Toivottavasti voisin olla hyvää seuraa hänelle sinä yhtenä päivänä. vaikka hampaat irvessä.

on tässä jotain hyvääkin, kaikki 10 kiloa mistä haaveilin että kesäksi pudotan on lähteneet pudottamatta. vaaka näyttää reilu 50 kiloa, joten 160 senttiseltä ei oikeen enää tarvis lähteä. en näytä enää nytkään kivan hoikalta, lähinnä kärsineeltä.

kiitos jos luit tämän. ilta pimenee taas ja toivon että huominen olisi helpompi. onneksi voin täällä palstalla olla toisten seassa kuten muutkin enkä tunne oloani niin yksinäiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra84:
Mitäs sairastat?

sairastin kauhean sisäelinten tulehduksen. joulu ja uusivuosi meni sairaalassa.

nyt tuntuu kuin keskikroppa olisi vedetty läpi mankelista. tissitkin on hävinneet... syynä lienee painon putoaminen ja imetyksen loppuminen.
en voi edes seistä suorassa. haluan kuitenkin ajatella että joka päivä puoli senttiä suoremmassa.

muistan sinut kyllä. hyvä, että on mennyt jo parempaan suuntaan. ja kyllä se yleiskuntokin siitä kohenee. voithan aloittaa siitä, että kerran päivässä, mikäli tunnet että voisit jaksaa, laitat tohvelit jalkaan ja takin päälle ja kävelet vaikkapa vain ulko-oven ulkopuolelle istumaan tai seisoskelemaan pieneksi hetkeksi, kokeilemaan miltä se raitis ilma tuntuu. pienin askelin, mutta parempaan päin. voimia sinulle :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
muistan sinut kyllä. hyvä, että on mennyt jo parempaan suuntaan. ja kyllä se yleiskuntokin siitä kohenee. voithan aloittaa siitä, että kerran päivässä, mikäli tunnet että voisit jaksaa, laitat tohvelit jalkaan ja takin päälle ja kävelet vaikkapa vain ulko-oven ulkopuolelle istumaan tai seisoskelemaan pieneksi hetkeksi, kokeilemaan miltä se raitis ilma tuntuu. pienin askelin, mutta parempaan päin. voimia sinulle :hug: :hug:

kiitos!

tuota olen tehnytkin, ja kohta ajattelin tämän päivän "lenkkeilyksi" hakea viikonlopun postit. jos lukisi eilisen ja tän aamun lehdet. Sunnuntaisin pitää aina lukea kuolinilmoitukset.
siitä tuli mieleen, luin äskettäin täällä jotain muinaista ketjua kuolleista palstalaisista. onneksi ei tarvinnut liittyä klubiin. rauha heille.

tuota vauvaa säälin eniten, happea sekin taitaisi tarvita. entäs pitäisikö sen nähdä jo toisia lapsia, ettei tule epäsosiaalinen? vauva on reilu 4kk. Minkäikäisiä vauvojanne olette vieneet tarkoituksella muiden lasten luokse sosiaalistumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra84:
voimia sinulle ja toivoa tulevaan :heart:

hei kiitos,

nyt tällä hetkellä taas hiukan parempi olo. tänään pitäisi jaksaa kauppaan. ajattelin piristyksekseni kaivaa kaapista päälleni farkut jotka ei ole mahtunu päälle piiiitkään aikaan, siitä tulee varmaan mahtava fiilis kun nappikin menee suosiolla kiinni. :)