Täällähän oli jossain vaiheessa se nainen joka oli palavasti ihastunut itteään huomattavasti vanhempaan mieheen ja....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä sitä tekisi?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä sitä tekisi?!

Vieras
.... nyt mulla on hiukan samanlainen tilanne kuin hänellä. Eli olen ihastunut myös itseäni huomattavasti vanhempaan (n. 22 vuotta) mieheen ja oon monet yöunet menettäny miettiessäni mitä tekisin vai teenkö ylipäätään yhtään mitään! Pidättekö mua ihan hulluna kun unelmoin itteäni huomattavasti vanhemmista mieheistä?! Mun mielestä tämä kyseinen henkilö on aivan ihana! Hän on sinkku ja mä oon sinkku, joten sinänsä ei ole mitään esteitä, mutta mitä mieltä te olette?! Että kannattaako mun tehdä asialle jotain vai ei? Oon kuvitellu meiän kahen välille vaikka mitä ihanaa ja romanttista! Mitä mä teen????

Onhan niitä suurempiakin ikäeroja nähty. Kannattaahan sitä katsastaa tyyppi tarkemmin, kun ei kerran mitään esteitäkään ole. Eihän siinä mitään menetä. :)

Itselläni tosin oli ihan samankaltainen tilanne, joka päättyi siinä vaiheessa kun tutustuin henkilöön paremmin. Mies vaikutti, iästään huolimatta, lapsellisemmalta kuin minä itse. :D

[QUOTE="vieras";22510615]Anna mennä! Ei se rakkaus ikää katso. :) Mä olen kaksikymppinen ja voisin ihan hyvin kuvitella itseni nelikymppisen miehen kanssa, jos olisin sinkku. ;)[/QUOTE]

Olisiko aika alkaa sinkuksi?

Kuinka vanhoja olette?

No ite oon reilu 40v. ja tää TODELLA nuorekas mies, jota ei siis sen ikää tietämättä vois luulla ku max. 52v. vanhaks, eli kyseessä on tosi nuorekas ja hyväkuntoinen reilu kuuskymppinen mies. Ootte varmaan tosi ihmeissäni, että mitä nelikymppinen nainen joka saisi melkein kenet vaan, niin on hullaantunut reilu 60v. miehestä, mutta näin on vaan päässyt käymään!

Yhteistyössä