täälläkin me&it ohi =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
voi hitsi kun olivat taas kivoja luonnossa :D
puolikuumekot oli just niin ihanan kuuskytlukulaiset ku kuvittelin ja tarttuihan sieltä taas kaikkea kivaa mukaan :D oliko muilla heti eilen tai tänään kutsuja? mitäs tykkäsitte?

Just etin ootko laittanut kutsuista mitään ja samantien lävähti sun aloitus tähän :D
Mulla kutsut vasta muutaman viikon päästä.Kivoilta näyttää sivuilla, mutta odotan, että näen vielä livenä, kun saattaa kyllä muuttaa mielipidettä.

Minä olin eilen kutsuilla. Tyttöjen vaatteita sillä silmällä katselin, ja tykästyin etenkin pususammakkomekkoon. Myös limen ja turkoosin väriset froteehousut tilasin (niiden malli on hyväksi todettu) sekä medaljonkimekon ja oranssit legginssit.

pari-kolme viikkoa toimitus, eli kaikki on varastossa :D jes!
ja tosiaan medaljonkimekkoa, pilkkulegsua, puolikuuta, pupua, froteehousuja ja vähän kaikkea tuli tilailtua :D ja paljon jäi vielä seuraavaan erään :D

Kiva kiva! Ei tartte siis kauhean kauaa ootella. Mä muuten laitoin kyselyä, että ehtiskö viel mulle pitää tässä jossain välissä kun haluun nähdä ne vaatteet livenä!

btw: kadonneet tekstiviestit on tulleet tänään - välillä pitkät viestit kahdessa osassa, niin että saa miettii, et mitäs hittoo täs ny tarkotetaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Kiva kiva! Ei tartte siis kauhean kauaa ootella. Mä muuten laitoin kyselyä, että ehtiskö viel mulle pitää tässä jossain välissä kun haluun nähdä ne vaatteet livenä!

btw: kadonneet tekstiviestit on tulleet tänään - välillä pitkät viestit kahdessa osassa, niin että saa miettii, et mitäs hittoo täs ny tarkotetaan :D

ei oo totta, siis tuo tekstiviestihomma :D tekniikka on ihmeellistä!!
mutta juu, oli ne taas ihania, se puolikuu oli livenä tosi hieno! ainakin kaksi naisvierasta tilasi sen itselleen :D

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Hei kulta, änkeen tähän kertomaan että me ostettiin mulle auto :snotty: :D :heart:

:D ei oo todellista!!!!!! mimmonen????? :D
ihanaa, voit hurauttaa mun luo :D tai vaikka hämeenlinnaan mua tapaamaan :D

No pieni, söpö, punainen :D vm 2000 ja ajettu aika vähän, kerron joskus tarkemmin :D

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Hei kulta, änkeen tähän kertomaan että me ostettiin mulle auto :snotty: :D :heart:

:D ei oo todellista!!!!!! mimmonen????? :D
ihanaa, voit hurauttaa mun luo :D tai vaikka hämeenlinnaan mua tapaamaan :D

No pieni, söpö, punainen :D vm 2000 ja ajettu aika vähän, kerron joskus tarkemmin :D

hienolta kuulostaa :D ja koska on se suuri päivä, kun meidän pitää alkaa varoa sua liikenteessä?? :D

Yhteistyössä